Tuesday, July 5, 2016

Erase and rewind

Trăim într-o supra abundenţă de orice: haine, mâncare, informaţie, idei, păreri, ură, religiozitate.

Zilele astea mă gândeam: de ce mă agit atât, de ce vreau să citesc mult, să fac mult, să am mult, să gândesc mult, să simt mult etc? În condiţiile în care nu apuc să fac nimic în realitate din cauza presiunii prea mari pe care o pun asupra mea.

Cine dă tonul în toate astea? Prea multe răspunsuri...

Dar aleg să cred că singura autoritate e autoritatea lăuntrică. Mai ales în vremurile astea de multă ură şi judecată pe care le trăim (da, vorbesc aici şi de subţirimile de judecată ale cuvioşilor care trăiesc ultra-corect). Ce vreau să fac, ce am nevoie să fac, ce ştiu că mi-ar face bine să fac? Fac tot ceea ce fac spre şi pentru mine? De ce trăiesc şi mă consum pentru alţii? De ce las ca alţii să dicteze ceea ce simt, ceea ce vreau să fac, ceea ce-mi place? Nu-mi sunt eu un inamic redutabil ca să mai dau drepturi şi altora? :)

Iau foarte multe decizii în perioada asta, multe drastice, dar nu mai am timp de nimic care să nu fie altcumva decât esenţial :).

No comments:

Post a Comment