Thursday, July 7, 2016

Jurnal de recunoştinţă


1-7.07.2016

Doamne, îţi multumesc pentru:


  • zilele de concediu. Dacă în primele zile eram ca blocată, nu mă puteam deconecta deloc, gândul îmi era doar la job şi toate puterile îmi erau ca paralizate, acum, la o săptămână distanţă, mă simt super tare în concediu. Relaxată, odihnită, cu mintea limpede şi plină de idei :)
  • îngheţată
  • cafea
  • plimbările zilnice
  • abundenţa de legume şi fructe
  • pepene (anul acesta am luat pentru prima oară pepene de una singură, adică mi s-a părut mereu prea mult să mănânci un pepene întreg, prea greu de cărat... dar vara asta am realizat că am adus primul pepene în casă la mine, a fost un sentiment fain şi plăcut)
  • lucrurile pe care vreau să le fac şi pe care sper, cu şi doar cu ajutorul lui Dumnezeu, să le fac
  • simplitate
  • spaţiu - în casă, în cap, în tine...
  • că am reuşit să pun plaaaaaaaaaaaaase la ferestre! Treaba asta trebuie consemnată... mă chinuiam de multă vreme să-mi pun şi eu plase la ferestre. E a treia vară aici şi eu nu aveam aşa ceva. Iniţial a fost din lipsă de bani, apoi am avut bani, dar n-am mai găsit oameni. Dupa ce unii m-au ameţit şi m-au încurcat, alţii nu-mi răspundeau la telefon... am renunţat şi mi-am pus singură nişte improvizaţii de plase lipite pe interior :D. Într-o zi mă duc în cartier să-mi repar nişte pantofi. În cizmărie văd nişte profile de termopan şi chiar şi o PLASĂ de fereastră. O întreb pe doamna de acolo dacă fac şi aşa ceva, îmi spune că da, îi spun că m-a salvat, îi las un număr de telefon, luni mă sună un domn, marţi ia măsurători şi miercuri vine şi-mi montează plasele. După o serie de muşte, tânţari, albine, fluturi, molii, tânţari de lac cât degetul de mare şi alte insecte târâtoare care s-au plimbat prin casa mea, am plase la ferestre :). Pam-pam!

4 comments:

  1. Imi place jurnalul asta de recunostinta! Citind ceea ce scri realuzez si eu cate lucruri faine sunt in jur!!!! Ar trebui sa tin si eu unul... cu drag, Ioana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai ma bucur daca te inspira jurnalul meu... Asa e, sunt atatea lucruri frumoase in jur... doar ca le luam de bune uneori si fara sa vrem suntem prinsi in vartejul lucrurilor mai putin placute din jur, eu cel putin asa patesc! Mini-jurnalul asta e ca o ploaie de vara pentru mine.

      Delete