Saturday, July 9, 2016

Menţiuni

Azi simt nevoia să împărtăşesc cu voi iar câteva gânduri. Sper să nu omit vreo unul.


1. Am început să ador să mă plimb. Aseară eram la apusul soarelui pe faleza extinsă a plăjii Modern din Constanţa şi mă uitam la acest spectacol grandios şi gratuit oferit de natură. E fascinantă panorama din acel punct. Dar nu asta vroiam să vă zic, ci despre faptul că, uneori, buna mea prietenă P. îmi mai dă câte un feedback despre ce mai scriu pe aici. Aşa se face că m-a întrebat care e faza cu cititul, că în postarea aceasta am lăsat de înţeles că m-a forţat cineva să citesc şi ea ştia că eu o fac de plăcere. Bingo! A sesizat bine ce mi-a zis, însă ce nu am explicat eu suficient de bine în scris e că acel cineva care m-a forţat să citesc am fost... EU. Pusesem o presiune asupra mea de a citi foarte mult şi într-un timp foarte scurt, chiar aveam şi o normă - 20 de pagini pe zi, deci cam 140 de pagini într-o săptămână. Aşa că, ajungând la concluzia: 1.lumea nu prea mai citeşte în general şi 2.nu va analiza nimeni cât şi ce ai citit, rezultă de aici că poţi citi mult sau puţin, e doar alegerea ta, nu vei fi nici mai sus, nici mai jos cu acest lucru. (Deşi nu neg importanţa cititului şi beneficiile acestei activităţi)

2. Nu am uitat de promisiunea de aici că voi face câteva recomandări privind nişte servicii bune din Constanţa. Sper să reuşesc să pun cap la cap informaţia şi să fac o postare separată pe acest subiect.


3. Azi am simţit nevoia să dăruiesc, pentru că şi eu la rândul meu primesc multe. Primesc răspunsuri la frământările mele, primesc atenţie, primesc gesturi de afecţiune. Aşa că am dăruit şansa cuiva de a vinde nişte flecuşteţe. Am luat două buchete de floarea soarelui, 6 de busuioc şi una de cimbru. Sunt cam la limită cu banii zilele astea, dar aici nu m-am zgârcit, am avut un sentiment profund că de unde dau acum, se va înmulţi darul. Din flori şi din busuioc voi dărui şi eu mai departe, iar o parte le voi păstra în casă.

4. Acestea fiind zise vreau să anunţ aici pe blog că în seria mea de detox, va fi şi un detox inside, detoxifiere de vină şi de remuşcări şi de frică. Aceste trei chichiţe mi-au blocat întreaga viaţă până în punctul acesta. Încă nu ştiu exact ce voi face ca să mă vindec de ele, dar dacă va fi ceva ce poate fi povestit aici, o voi zice!

Un weekend plăcut în continuare să aveţi!

1 comment: