Friday, September 2, 2016

De toamnă şi alte alea...

E toamnă şi probabil ştiţi şi voi lucrul acesta. Doar că nu ştiam cu ce să încep o nouă postare pe aici şi am zis să mă leg de povestea cu toamna şi septembrie :). Mă tot învârt de câteva zile pe aici, vreau să scriu, vreau să modific un pic structura blogului, ştiu pe ce vreau să mă axez ca postări, doar că încă nu scriu şi nu mă apuc de treabă. De ce? Pentru că dacă aş scrie despre ce îmi trece mie acum prin cap aş umple acest spaţiu de hate şi nu prea e stilul meu.

Încerc să mă rup de o poveste anume şi de nişte alte poveşti care m-au afectat mai mult decât aş fi crezut eu că o vor face. Dar aşa e la mine, toamna trebuie să moară ceva ca eu să mai fac un pas înainte în viaţă şi un pas mai în adânc în inima mea. Anul trecut pe vremea asta murea altă poveste (şi privind în urmă mă bucur că a fost aşa, nu era ce trebuia) şi murea şi un om real (mătuşa mea) pe 4 septembrie. De luna septembrie leg şi o amintire frumoasă, un început care încă nu a ajuns la final şi care a avut loc din mila lui Dumnezeu pentru ca eu să primesc răspunsuri şi rezolvări.

Aş vrea să scriu, să rup în două tastele despre cât de absurde pot fi unele situaţii, locuri şi persoane, gânduri, trăiri, aşteptări şi dezamăgiri. Cum adunăm ca într-un sac de gunoi numai... gunoi şi mizerie, cum ne folosim unii de alţii, cum nu mai gândim frumos şi de perspectivă, cum apreciem mai mult mizeria, chestiile de mâna a doua, facilul, cum râdem de ce e frumos şi constructiv.

În fiecare zi de batem joc
De păsări de iubire şi de mare
Şi nu băgăm de seamă că în loc
Rămâne un deşert de disperare.

(În fiecare zi - Romulus Vulpescu)


Nu?

Râdem când aflăm că cineva la ora 22 doarme, sau e la rugăciune şi nu e prin nu ştiu ce bar cu berea în faţă... Nu judec, fiecare face ce vrea cu timpul lui, dar văd că e de batjocură când îţi pasă de tine şi vrei să evoluezi şi te gândeşi şi la vremurile când nu vei mai fi verde şi nu vrei sa ajungi prin spitale şi cărucioare din ignoranţa ta, ce să mai zic că te gândeşti că poate nu eşti doar carcasă, ci şi un suflet care va trăi veşnic, nu v-a dispărea "puf" când carcasa se va duce... Dar, fac şi eu o glumă: "ce să faci, n-ai ce sa faci!" (că tot circulă hashtag-ul acesta pe Fb #csfncsf).

Clocotesc, dar nu voi scrie.

Voi scrie despre lucruri pozitive şi constructive. Ce urmează să fac:
  • urmează să structurez şi mai bine blogul, să se poate ajunge uşor la informaţia de aici. Voi scoate ce e în plus şi mă voi axa pe lucrurile care în ultimii 3 ani au reprezentat un interes major pentru mine. (Viziunea asta a apărut în viaţa mea mulţumită detox-ului, parcă am dat crengile la o parte ca să văd)
  • voi avea o serie nouă de postări. Am găsit informaţie în cărţi citite mai demult şi în nişte înregistrări video cu o doamnă pisholog care mi-au oferit nişte răspunsuri privind bubele mele: relaţia cu munca, relaţia cu semenii, relaţia cu mine.
  • toamna e de şoşoni, parfum de tuberoze şi crizanteme, picioare reci, ceaiuri calde. Dar şi de făcut neapărat un plan de a sta mai mult în afara casei. La mine toamna-iarna-primăvara e trist în casă, mi-am dat seama că fiind puţină lumină naturală ziua în casă la mine, mă deprim uşor. Deci am în plan o serie de diverse activităţi care mă vor ţine cât e lumină pe afară. 
  • şi mai am diverse pe care vreau să le văd întâi înfăptuite şi abia apoi consemnate şi pe aici.
Gânduri bune de la o mare de toamnă,

Irina



3 comments:

  1. Chiar te rog sa nu clocotesti, ar fi pacat de blogul tau. Stiu ca nu e totul cum ne-am dori, dar asta e, trebuie sa ne straduim sa mergem mai departe si sa ne mentinem valorile, principiile, credinta.

    Mie toamna mi-a adus mereu lucruri frumoase, astept sa vad ce se mai iveste acum. Nu de-alta, dar unele lucruri nu s-au legat, dupa mai multe incercari si incerc sa fiu pe faza, sa nu pierd informatii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merg inainte, doar ca se mai iveste cate un "de ce?", iar eu raspunsuri la astfel de intrebari primesc dupa 6 luni sau un an :)). Va fi bine!

      Succes si tie in toate si o toamna luminoasa iti doresc!

      Delete