Monday, October 17, 2016

Condiment pentru murături

...știți cum e, acru la acru trage :)). Așa că dacă ar fi să mănânc ceva de care să nu mă satur vreodată ar fi murăturile. În drumurile mele pe internet am dat peste această rețetă de condiment pentru murături. Sunt tare curioasă ce gust va da și vă zic sincer că-mi ridică un semn de întrebare scorțișoara din lista asta de ingrediente...




  • 2 bețe scorțișoare sfărâmate
  • 4 foi dafin sfărâmate
  • 2 lingurițe de cuișoare
  • 2 linguri  boabe muștar (galben)
  • 2 linguri boabe muștar (maro) - nu am găsit aşa ceva...
  • 2 linguri boabe de coriandru
  • 2 linguri piper negru
  • 4 lingurițe de ienibahar
  • 4 lingrițe semințe de mărar
  • 2 lingurițe de fulgi ardei iute
  • 2 lingurițe semințe de cardamom
  • 2 lingurițe boabe de ienupăr
Revin cu păreri după ce îl utilizez.

Cu poftă de gătit la malul mării,

Irina

2 comments:

  1. suna f. aromat! Eu am pus mai putine condimente la muraturile mele...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e cam plin de diverse... cine stie ce gust le-o da. Nici acum nu l-am testat, ca n-am avut cand :)).

      Delete