Monday, October 24, 2016

De ce să nu vii cu flori la prima întâlnire - gânduri

E posibil să greșesc. E posibil să fie o problemă de-a mea strict. E posibil să fie multe la mijloc, dar, boy, oh boy, nu-mi plac florile primite la o primă întâlnire.

De ce? Faptul că am zis ok pentru a avea o întâlnire cu tine, prima, nu înseamnă că va și fi ceva între noi, sau ca te plac. Ci am dat șansa de a ne cunoaște, dar asta nu înseamnă nimic. Poate însemna ca va fi ceva între noi pe viitor, poate însemna că vom rămâne amici, poate însemna că nu ne vom mai vedea vreodată.


Sursă foto

Pentru oricare dintre variantele de mai sus, prima întalnire nu e un moment propice de a aduce persoanei cu care te vezi, flori.

Mi-aduc aminte două ocazii. Prima: mă vedeam cu cineva pentru prima oară. Eram în București la vremea aceea. Persoana respectivă venise cu un ditamai buchetul de gerbere roz îmbracate într-o folie din aceea de plastic argintie. Kitchoasă, da. Ne-am plimbat mult pe jos, pentru că nu prea aveam ce să facem, și-mi amintesc că am bătut parcul Crângași timp de vreo câteva ore bune cu acel buchet pe care îl țineam ca o mătură în mână, incomodându-mă maxim.

A doua ocazie, mă văd cu cineva a doua oară. Prima oară făcusem cunoștință într-un loc și rămăsese să ieșim și la o plimbare, nu că eram eu foarte entuziasmată, ci că fusese conjuctura de așa natură că am zis ok, hai să și ieșim la o plimbare să stăm de vorbă. Am primit un fir de trandafir foarte frumos, de data aceasta mi-a placut, dar tot așa, timp de 3 ore m-am plimbat prin parcul Tăbăcăriei cu trandafirul în mână, cu tipul care nu-mi plăcea absolut deloc în dreapta mea, gândindu-mă cu groază că toți care ne văd au impresia că e ceva între noi, sau că urmează să fie ceva între noi. Mă gândeam că poate dau și peste cineva cunoscut, iar atunci mi-aș dori să se caște pământul și să mă înghită... Într-un final, pregătită fiind pentru un astfel de scenariu, am motivat că vreau să las ceva în mașină și am aruncat și trandafirul acolo cu ocazia asta.

La pol opus am avut și o experiență tare frumoasă. Eram cu cineva cu care mă știam de mai multă vreme, din Constanța amândoi, dar la o plimbare prin București. Ne hotărâsem să ne dăm o șansă spre o altă direcție. Eram într-un magazin în care avea și tămâie și eu îi zic că uite, au și tămâie cu miros de lavandă. Habar nu am de unde, scoate un buchețel delicat de lavandă și-l dă la marele țanc. Momentul fusese așa de firesc și frumos, că am fost foarte impresionată. Iar buchetul fiind așa de delicat, nu m-a incomodat nici o secundă. Că n-a ieșit nimic între noi în definitiv, e altă poveste.

Deci, tinerilor și mai puțin tinerilor, femeile iubesc florile, dar aduse cu cap și cu firesc. Eu una nu m-aș supăra dacă vii cu mâna goală la prima întâlnire, deci nu sta stresat că cine știe ce voi crede despre tine (că n-ai maniere, sau mai știu eu ce) ;).

Irina, 

o mare iubitoare de flori, de fel!

7 comments:

  1. As vrea sa zic si eu un punct de vedere (nu stiu daca e corect) si nu e sfat, e doar ceea ce gandesc.
    Cred ca si ei sunt stresati la o prima intalnire, chiar daca nu se vede, de aceea poate unii aduc o floare - ei stiu ca e un gest dragut si ca, de obicei, florile inveselesc fetele.
    E posibila situatia in care baiatul care ti se pare a fi cel mai neinspirat in astfel de alegeri (buchet kitchios) sa se dovedeasca, dupa un timp, a fi cel mai potrivit pentru tine.
    Florile nu inseamna nimic la prima intalnire, ai putea sa le iei ca pe un mic dar prin care un baiat incearca sa faca ceva dragut pentru tine, chiar daca e stangaci sau neinspirat.
    Barbatii si femeile gandesc in mod total diferit. Cred ca propozitia "femeile iubesc florile, dar aduse cu cap și cu firesc" i-ar baga pe barbati intr-o ceata deasa si ar fi foarte stresati ca n-ar sti sa identifice cand e buchet adus cu cap si cand nu. :))
    Sa pastram lucrurile simple: daca iti aduce floricele ia-le cu bucurie, indiferent daca se dovedeste apoi ca nu prea va potriviti.

    PS: daca ar fi dupa mine, n-as vrea niciodata sa mi se daruiasca flori pentru ca mi-e prea mila de ele ca mor odata ce sunt taiate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria, iti dai seama ca le-am luat de fiecare data si nu i-am facut sa se simta prost. Dar in ceea ce ma priveste, m-as bucura mai mult sa NU le primesc la prima intalnire. Nu am vrut sa-i bag in ceata, ci sa subliniez ca unor fete nu le plac florile de la prima intalnire. Eu m-am simtit foarte stanjenita de gest. Daca tot vor sa daruiasca ceva de la prima intalnire, sa-mi aduca o ciocolata, nu ma voi simti jignita si nici stanjenita, ba chiar il voi invita sa o mancam impreuna :))

      Propozitia cu ”flori aduse cu cap si firesc” speram sa lamureasca ideea ca florile ar fi ok DUPA o prima intalnire, cand, dupa ce au luat si ei pulsul, afla daca fata mai e interesata sa-i vada si a doua oara, sau nu...

      Eu sunt cum sunt si stiu ca nici la acest capitol nu aveam cum sa fiu ca fetele/femeile normale... pe cineva poate ar cuceri un asemenea gest, insa mie imi da un plus de emotii nepotrivite :))

      Multumesc de gand, Maria, ma bucur sa aflu si alte pareri. Te imbratisez!

      Delete
    2. Eu, la fel ca Maria, prefer florile netăiate. :) Deși Edu îmi mai aduce uneori flori, fără un motiv anume. La prima întâlnire nu mi-a adus, habar n-am de ce, o să-l întreb. :)) Însă ca tine, probabil eram stânjenită de un astfel de gest. Mai ales că ne-am plimbat prin oraș... Altă primă întâlnire, cu altcineva, n-a existat. Al meu soț a fost primul și ultimul. Sunt o demodată. :d Te pup!

      Delete
  2. Părerea mea e că relaţiile sunt atât de greu de susţinut în timp şi e aşa de multă luptă ca să rămâi împreună, încât dacă ne poticnim de FLORI (nu injurii, acuze, neglijenţă) nu mai ajungem nicăieri.

    Şi eu am avut un prieten pe la 19 de ani care îmi aducea mereu garoafe şi mi se păreau absolut oribile şi odată i-am făcut o scenă că de ce îmi aduce flori comuniste... Privind în urmă, mi-e ruşine de mine că nu am putut să văd dincolo de florile alea şi să apreciez gândul bun din spatele gestului. Că nu am preţuit omul şi străduinţa lui de a-mi face o bucurie. :(

    ReplyDelete
  3. Si eu cred la fel: flori la primele intalniri dau incarcatura si presiune unei relatii care poate e/poate nu e.

    O poveste amuzanta: cu ani in urma (aveam 16-17 ani, eram la liceu) vine o cunostinta la usa la mine. Tip de 25-30 ani. Ma roaga sa il salvez dintr-o situatie penibila: avea un brat de gladiole rosii, mari, superbe, pt o intalnire cu tipa care nu a mai venit si nu voia sa se intoarca asa acasa. Le-am luat :) - imi plac florile, dar zau ca daca era eu sa ma intalnesc cu vreunul cu toata gradina taiata in brate, as fi fugit :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sfarsit cineva care e de acord cu mine :)).

      Un brat de gladiole la o prima intalnire... :))))))))))))))))))) OKKK!

      Delete