Thursday, November 3, 2016

Jurnal de mulţumire 27.10-3.11.16

Tentativă de jurnal de mulţumire:


Cromatică perfectă.


  • că am redescoperit plăcerea de a viziona filme, vreau măcar săptămânal să mă uit la câteceva, mai ales că am o colecţie de filme artistice foarte bune în laptop.
  • că l-am regăsit pe profesorul meu de modelaj/sculptură din liceu. Nu ştiu de ce a produs un impact aşa mare asupra mea acest om, că am avut doar un semestru cu el. E interesant să vezi un om la vârsta de 19 ani şi să-l abordezi din nou la 31 :). 
  • pentru o duminică superbă.
  • pentru cursul de Leadership la care am participat.
  • pentru Cercul de creativitate - vă invit să urmăriţi ce iese din mâinile micuţilor şi poate să ne şi susţineţi cu un like, sau share.
  • pentru că marți am crezut că mor de la o stare de rău ciudată. Partea bună e că am stat acasă și am zăcut între somn și realitate, cred ca am dormit aproape toată ziua. Au fost multe aspecte interesante, am trecut prin tot felul de stări... Însă odihna le-a rezolvat.
  • pentru familia mea, pentru ajutorul pe care îl primesc din partea lor și care mă scoate din niște angoase foarte urâte.
  • pentru că azi mi-a mai revenit pofta de viață
  • pentru bogăția de culori de afară!
  • pentru un mail fain primit de la Andreease
  • pentru că l-am descoperit pe scriitorul Sergiu Ciocârlan şi prin el am redescoperit copiii din şcoală. Vreau să fac mai multe pentru ei. Să văd ce îmi iese de pe funcţia de secretară a şcolii...
  • tot dl.Sergiu Ciocârlan ar trebui să-i mulţumesc pentru că mi-a confirmat ideea că lectura nu e o pierdere de vreme :).
  • recomand o postare superbă despre mulţumire/recunoştinţă aici
Gânduri bune tuturor!

2 comments:

  1. Asteptam recomandari pentru filme.

    ReplyDelete
  2. :-) Imbratisari, sa ai numai zile frumoase!

    ReplyDelete