Thursday, November 10, 2016

Jurnal de mulţumire 4.11-10.11.16

Jurnal de mulţumire:


  • cumpărăturile de vineri cu P. din piaţa Griviţei. Carne tocată de curcan, guşă de porc afumată, spanac proaspăt, roşii gustoase, humus de la un magazin arăbesc, lămâi zemoase şi legume pentru borşul de peşte de a doua zi. Living la vida loca.
  • pentru ieşirea inopinată cu V. Încă mă lupt cu inerţia de a face şi altceva, nu pot să ies din culcuş. Dar am ieşit şi a fost bine, i-am luat cadou lui A., am mâncat pizza, am mirosit parfumuri la Douglas, am râs de m-am îndoit cu soră-mea Alexia care a vrut să testeze dacă o căpşună de plastic pusă ca model pentru aroma balsamului Eos e reală muscându-o... mă mir că paza nu i-a zis nimic :)).
  • pentru că mi-am dat seama că iubirea mea pentru Alexia e aşa de mare încât nu mă mai pot împotrivi ei, chiar dacă face vreo tâmpenie. Sper doar ca iubirea asta s-o am şi pentru copiii mei, nu rigiditatea de care mă temeam că voi da dovadă ca mamă. Cine ştie însă ce va fi?
  • pentru ziua lui Andrei. Wow, 11 ani. Wow, atât... Mă uitam pe poze de la ziua lui când a făcut un an... singura diferenţă de atunci şi până acum e că amândoi suntem mai graşi și, cred eu, că mai înțelepți.
  • pentru verişoarele mele. Pentru ieşirea cu I., pentru latte de la McDrive, pentru discuţiile de pe malul lacului care m-au montat, discuţii despre ieşirea din zona de confort, despre planuri, despre viitor. 
  • pentru crizantemele luate de la bunicuţa care stătea în capătul McDrive-ului.
  • pentru ardeiul iute de diferite culori primit de la I., ca să-l usuc şi să plantez semincioarele la primăvară.
  • pentru că e faină ideea asta de a avea un sertar în care să strângi diverse pentru cadouri. Spre exemplu, pentru ziua lui P. de luni, am avut suficiente chestiuţe pe care doar să le împachetez şi să le ofer apoi. Am strâs acolo cosmetice, cărţi şi alte mărunţişuri, plus două seturi de felicitări...
  • pentru ziua lui P., a fost foarte frumos și am mâncat și ciorbă și pizza și un tort demențial. Living la vida loca, v-am zis.
  • pentru că marți am încercat o activitate nouă. A fost foarte interesantă, am să văd dacă o voi continua.
  • pentru că miercuri m-a remontat discuţia cu cineva, deşi toată ziua fusesem fără vlagă şi fără speranţă...
  • joi... privilegiul de a te duce mai târziu la muncă. Plusurile pe care le am eu la serviciul acesta mă fac să mă răzgândesc mereu în a-mi găsi altceva.
  • faptul că am ţinut locul conducerii (doar cu prezenţa şi cu luatul de notiţe!) la o şedinţă importantă locală. A fost fain sentimentul să vezi şi auzi şi altceva.
  • latte-ul şi sandwich-ul de la 5 to Go cu care mi-a făcut cinste cineva.
  • banii pe care i-am primit pentru a lua materiale pentru Cerc.
  • sarmalele şi dulciurile mâncate azi ca urmare a târgului de toamnă din şcoală.
  • faptul că am făcut cunoştinţă cu uleiurile Young Living, mi-am comandat ceva, chiar dacă-s cam piperate preţurile.
  • o veste de la o prietenă de suflet, veste de care m-am bucurat de parcă ar fi fost vestea mea!
  • Cercul de azi, multă bucurie mi-a adus.
  • piesa asta.
  • pentru că m-am întâlnit complet întâmplător în seara asta cu un fost coleg de facultate la care m-am gândit deseori. Un pictor foarte talentat, care s-a apucat de facultate târziu. Nu am vorbit mult, mi-a zis că m-am maturizat şi că m-a recunoscut cu greu :).
Să privim jumătatea plină a paharului, zic!

4 comments:

  1. Zic ca ai o viata destul de plina cu zona sociala si nu numai! Mi se pare atat impresionant cat si multumitor, deopotriva! Esti o norocoasa sa sti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Ana Maria!

      Pare o viata plina? Nu m-am gandit... Saptamana aceasta a fost ea mai plina cu activitati, dar in general persoanele cu care ma vad sunt aceleasi mereu si le pot numara pe degetele de la o mana. Faza e ca ma straduiesc sa fac si altceva dupa serviciu si in weekend, ma lupt cu inertia mea care ar pretinde doar sa stau si sa citesc, sau sa ma odihnesc. Dar, repet, activitatile si persoanele cu care ma vad sunt cam aceleasi saptamanal, restul sunt surprize care apar pe traseu. Iar jurnalul acesta e un exercitiu de a vedea bucatelele astea care s-ar pierde in anonimatul vietii de zi cu zi, care in genere e cu: dormit, trezit, spalat, mers la munca, stat la munca 8h, venit acasa, mancat, spalat, dormit.

      Multumesc de ganduri!

      Delete