Monday, November 14, 2016

Săpunul Oriflame cu alge

Când zic mare, când văd marea, când simt mirosul sărat de mare, când simt ceva care m-ar aduce cu gândul mai aproape de mare, intru într-o stare anume.

Nu ştiu s-o explic.

Pentru mine marea e sinonimă cu interiorul sufletului meu. Câteodată liniştită, câteodata translucidă, câteodată calmă, câteodată în valuri, câteodată îngheţată, dar, mereu, adâncă, cu profunzimi nebănuite, cu o amploare ce nu poate fi curpinsă cu ochii, cu multe necunoscute.

Ce e ciudat e că. 1. eu nu merg foarte des vara la mare şi oricât mă lupt an de an să rup obişnuinţa asta nu-mi iese, 2. nu ştiu să înot şi de aici am o TEAMĂ reală faţă apa mării care depăşeşte 1 m şi 3. de fiecare dată când o văd îmi aduc aminte de visele astea din copilărie.

Faptul că am numit blogul chiar Blogul de la mare, a fost şi legat de apropierea mea de Marea Neagră, dar şi de legătura asta tainică cu ea, legătură cu miraj pentru mine.

Dar să revin la ideea cu care am început aceste rânduri. Astăzi nu voi vorbi despre povestea mea cu firma de cosmetice suedeze Oriflame, ci de primul meu contact cu săpunul cu alge.




Când s-a lansat gama Swedish Spa, aceasta conţinea şi un săpun verde translucid în care se vedeau bucăţele mici de alge. Mirosul era divin, te ducea cu gândul instant la mare şi la fauna specifică mării. Între timp s-a făcut un upgrade, cred, al aceste game pentru că mult iubitul meu săpun cu alge s-a transformat un pic. Şi-a schimbat culoarea din verde smalard translucid în turcoaz, din săpun simplu a devenit unul de masaj, adică are bumbii aceia de masaj pe o parte şi nu-mi mai pot da seama dacă s-a umblat şi la miros, pentru că cel vechi nu l-am mai prins de foarte multe vreme, deşi, când şi când, îl mai readuc în catalog ca un remember aşa.

Acum cumpăr des acest săpun upgradat cu alge marine şi vă zic că-s fan declarat. Pe lângă motivele de aspect, miros, textură care pe mine mă duc cu gândul la mare, săpunul are şi un efect uşor abraziv datorat algelor din compoziţie.

Intenţionez curând să testez şi celelalte produse din gama Swedish Spa pentru că, pam-pam, am renunţat la Avon (încă mai comand, dar rar) şi m-am făcut reprezentant Oriflame şi am să explic în altă postare de ce.


Deci dacă vreţi să-l testaţi şi voi, eu vi-l recomand cu mare încredere.

No comments:

Post a Comment