Thursday, December 29, 2016

Despre ce veţi citi pe blogul meu începând de azi

Decizia de a restrânge informaţia de pe blog zic eu că e tot o urmare a detox-ului. Aveam prea multe categorii pe blog irelevante, multe postări în mai multe categorii şi categorii despre care nu am mai scris demult. Astfel, am grupat tot ce exista pe blog în câteva categorii despre care am scris şi voi mai scrie. După ce vă prezint aceste categorii, voi anunţa un nou capitol despre care voi scrie începând de azi pe Blogul de la mare. Dar să începem cu începutul.

Categoria insights:

cea mai bogată categorie, lucruri de suflet, ale sufletului meu, înţelegeri, priceperi, sondări în interior, o lupă pe Irina

Categoria diverse:

aici am scris despre detoate şi nimicuri care nu au putut fi inserate în nici o altă categorie: urări, mici păreri, ce cărţi am mai citit etc.

Categoria time management:

aici sunt căutările mele din ultimii 3-4 ani, motivul de fapt pentru care am început blogul în 2012: dorinţa de a nu mai fi leneşă şi delăsătoare. Am căutat idei, am găsit, le-am aplicat, au mers şi vi le-am prezentat şi vouă.

Categoria viaţa mai simplă:

aici intră tot ce mi-a simplificat mie viaţa, tot ce am testat şi a avut efect.

Categoria grădinărit:

pe vremea când începeam acest blog locuiam la casă şi aveam un petec de pământ şi planuri mari cu el. Apoi m-am mutat la bloc, unde am o terasă şi m-am ambiţionat să mai testez una alta în ale grădinăritului. E mai mult un hobby, dar nu-l voi abandona pentru că sunt pasionată de plante şi flori :).

Categoria în atelierul meu:

nu exista un atelier propriu-zis, atelierul meu e living-ul în care mai creez şi în care dau naştere unor idei şi proiecte.

Categoria jurnal de mulţumire:

un exerciţiu de recunoştinţă cu rezultate fantastice şi uimitoare. Sunt mai optimistă şi văd mai des partea bună a lucrurilor şi a vieţii de zi cu zi datorită acestui exerciţiu!

Categoria naturiste:

ce am testat, ce mi-a plăcut din categoria produse home-made, sau produse din plante în scop cosmetic, al sănătăţii sau pentru diverse probleme.

Categoria fotografie:

pentru că văd lucrurile diferit, literalmente :) şi vreau să imortalizez clipele şi frumosul din jur.

Categoria gândul de luni:

aici mi-am propus să încep/em săptămâna cu un gând care să ne dea avânt pentru o nouă săptămână.

Categoria activităţi pentru copii:

pentru că am multe idei şi pe unele le şi aplic la Cercul de creativitate.

Categoria organizarea spaţiului:

pentru că mă pasionează maxim acest subiect şi zic eu că am o casă pe care am reuşit s-o organizez cât de cât, deci vreau să vă zic şi la acest capitol ce a funcţionat.

Categoria reţetele mele:

aici intră reţetele pe care le testez şi-mi şi ies sau imi plac.

Categoria antreprenoriat:

o categorie de suflet, o categorie în care aduc idei de mici afaceri de acasă şi în care abordez oameni ca mine şi ca tine care au avut un mic ceva în plus faţă de noi: curaj şi determinare. Categorie cu scopul de a motiva şi inspira.

Categoria cum să...:

pentru că unii practicau DIY încă dinainte ca DIY să fie trend ☺

Categoria recomand:

recomandări de produse, servicii etc.

În curând va fi integrată şi categoria numită self-care :)

Sper să găsiţi ceva util pe blogul meu şi vă mai aştept pe aici!

3 comments:

  1. foarte buna ideea acestei reorganizari! imi place noua impartire.Va trebui sa ma gandesc si eu mai bine la categoriile de pe blogul meu.E mai usor sa urmezi niste directii de la inceput.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e mai simplu asa, nu te mai simti risipit in informatie...

      Multumesc de vizita!

      Delete