Wednesday, January 11, 2017

Acum...


O fotografie de acum

Experimentez:

... diferite lucruri şi programe pe care vreau să le fac în online...

Mă uit la:

...la nimic, dar tare mi-aş dori să văd un film. Perioada aceasta a fost oarecum apăsătoare pentru mine, aşa că am dat drumul la TV (cred ca n-o mai făcusem din 2014, mai ales ca în 2015 vreo 3 luni am avut dezactivat cablul TV) şi m-am uitat la Comedy Central şi am prins şi o emisiune pe alt post, aceea cu Toddlers and Tiaras. Mare ţi-e grădina, Doamne!

Mă bucur să:

...testez idei, să experimentez lucruri noi...

Fac:

...am în lucru două proiecte creative, aşa mi-am propus, să bifez măcar două lunar şi dacă le termin pe acestea în luna asta, mă apuc de altceva...

Scriu:

...pe blog şi se vede că am avut spor şi inspiraţie luna asta, da?

Pot:

...să gândesc mai optimist, să privesc lucrurile mai cu nădejde şi încredere, să sper într-un viitor pozitiv...

Planific:

...schimbări la job, idei de viitor etc.

Visez:

...la multe, dar îmi doresc doar să am pace şi mulţumire lăuntrică.

Beau:

...cam multă cafea, dar am dat-o şi pe ceaiuri seara.

Mă simt:

...ieşită din formă! Mi-am propus să folosesc iar pedometrul de pe Health S (o aplicaţie pentru telefoanele Samsung) şi mai am în vedere încă 3 activităţi pentru a suplimenta mişcarea, dar le voi lua pe rând. Apropos, la recomandarea de pe blogul lui Carmen, m-am înscris şi eu la cursul Sit Less Get Active de pe Coursera la care am bifat aproape complet task-urile din săptămâna 1. M-am cutremurat când am văzut cât de inactivă sunt şi la ce riscuri mă supun prin sedentarism...

Citesc:

...am renunţat la "Agresivitatea pasivă" şi am trecut la "The Siberiad", o carte despre amintirile deportării în Siberia a scriitoarei Margareta Spînu-Cemârtan. Cartea seamănă cu ce am citit în 2015, dar fiind în engleză mă provoacă mai mult lectura ei...

Gătesc:

...am o bucată de carne de porc la cuptor şi urmează să fac o #asaladaday :P

8 comments:

  1. Esti tare matinala. Cred ca din cauza programului pe care il ai in mod normal. Si asta e bine! Eu cu greu reusesc uneori sa ma trezesc si la 8 dimineata. Pentru ca seara...noaptea ma pun la somn foarte tarziu.
    Foarte organizata si calculata esti! Imi place!
    Salutari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma lauda, Anca! :)) Cat sunt cu jobul ma trezesc intr-adevar la 6 in fiecare zi, acum pe vacanta cam ora 8 a fost media de trezire... Articolele le public asa devreme pentru ca le scriu de obicei cu o seara, sau chiar si doua inainte... Le public la 7 jumate pentru ca... mi se pare o ora buna, cat sa fie citit la cafea articolul :P.

      Delete
  2. imi plac prompturile, foarte fain!m-am inscris si eu la cursul de pe coursera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! Aveam în plan demult o serie de astfel de postări, ca mici jurnale aşa... O să-ţi placă cursul, au multe informaţii şi materiale pe care nu le-am mai găsit în altă parte, iar cui îi dă mână, pentru 50 de dolari, poţi obţine şi o diplomă că a absolvit acest curs.

      Delete
  3. Interesanta lista de lecturi de anul trecut. Spor la citit si anul acesta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Loredana! Multumesc si de vizita, nu stiu cum de am ratacit blogul tau, dar l-am adaugat la lista de bloguri pe care le urmaresc. Sper ca esti bine! :*

      Delete
  4. diploma nu ma ajuta, dar informatiile sunt foarte utile

    ReplyDelete