Wednesday, January 18, 2017

Acum...


O fotografie de acum, un inel cu lapis-lazuli de la Camelia Popa :)


Experimentez:

...mersul pe jos. Este foarte tonic, e adevărat. Trebuie să înving ideea asta pe care mi-am făcut-o vizavi de faptul că locuiesc departe de o staţie de autobuz, iar strada pe care locuiesc e încă neiluminată, neasfaltată şi de aici o mică angoasă când trebuie să vin acasă după apusul soarelui, sau să plec dimineaţa devreme. Ieri am reuşit, am plecat la 7:20 şi am ajuns cu bine şi la autobuz şi la muncă.


Mă uit la:

...am văzut multe filme în perioada de vacanţă extra - Cavalry, In the name of the father, Looking for Sugarman, Blackfish şi Gran Torino. Am încercat să mă uit şi la Cast Away şi Amores Perros, dar pe primul l-am oprit după 30 de minute de nimic, iar pe al doilea după primele 2 minute. Ce ştiu e că nu voi mai avea prea curând acest lux. Filmele văzute sunt tare faine, recomand special Blackfish care e un documentar despre drama încercării de a dresa balene ucigaşe, Looking for Sugarman, un documentar despre câtăreţul Rodriquez (m-a impresionat mult povestea acestui om - absolvent de Filosofie, lucrător ca zilier şi cântăreţ de mare valoare - cineva spunea ca mai bun ca Bob Dylan - nerecunoscut la vremea lui, ca la bătrâneţe să îi fie recunoscută valoarea de artist, iar el să continue să trăiască într-o mare simplitate).

Mă bucur să:

...fi început munca. Am cochetat mereu cu ideea de freelancing, zic că e un vis secret de al meu, dar... sunt atât de comodă că pot să nu ies din casă 3 zile la rând. Locul de muncă actual, aşa cum s-a discutat şi aici, e un sistem care mă ţine într-un ritm şi care-mi impune o mai mare responsabilitate cu timpul meu liber.


Fac:

...pot spune că... nimic! Lucrez la nişte păturici în tehnica granny square, pentru una din ele trebuie să mai cumpăr nişte fire. Săptămâna aceasta nu am lucrat însă la ele. Vreau să mai finalizez un alt proiect început şi abia după ce le bifez pe acestea mă voi gândi la ceva nou.



Scriu:

...tot pe blog cu drag şi spor.


Pot:

...să am grijă ce gândesc. Gândurile sunt importante pentru că generează emoţii şi sentimente.


Planific:

...diferite lucruri. Mi-am dat seama ca trebuie să mă axez mai mult pe câte un singur lucru, dacă vreau să-mi ating scopurile.


Visez:

...la momentul acela când nu voi mai avea pe suflet diverse care nu îmi stau în putere să le rezolv şi la ziua când voi fi mai senină pur şi simplu.

Beau:

...same old coffee şi un praf de orz verde cu apă. Oricât de sănătos ar fi, e aşa...yuk la gust, că l-aş prefera în capsule sau în altă formă.


Mă simt:

...puţin bulversată. Mi-am dorit mult nişte lucruri, s-au întâmplat, dar nu ştiu cum să gestionez rezultatul. Sunt un pic dată peste cap, sper să fie de bine...

Citesc:

...cartea care e la rând "The Red Dragon". E o carte atât de tristă, atâta durere... aş vrea să continui că până la urmă e istoria ţării, dar mă influenţează mult, mă face foarte sensibilă la nedreptate (nu că nu eram arhisensibilă deja la acest subiect). Am să văd ce fac...

Gătesc:

...tot #asaladaday, în rest nimic, că la muncă primesc masa de prânz, iar seara mânânc ce e prin frigider...

7 comments:

  1. :) si la mine e anul albastrului:). Imi palce perseverenta cu salata;). Si eu am nevoie de structura unui job...sau, daca as avea propeia afacere as angaja pe cineva sa ma organzieze:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si eu vad ca m-am comutat pe albastru si bleumarin... :)) Intentionez sa o fac sa devina obisnuinta salata zilnica :)).

      Delete
  2. Albastru si la mine, am zugravit un perete albastru turcuaz :)
    Cu mersul pe jos te incurajez: ziua incepe sa se mareasca si o sa fie tot mai bine.

    Din toate alea numai filmul Looking for Sugarman am vazut. Impresionanta simplitatea si verticalitatea cantaretului, iar melodiile mi-au ramas in cap. Nu stiu daca e mai bun ca Bob Dylan dar versurile lui Rodriguez sunt povestea noastra, a fiecaruia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La fel si la mine, Cleo! M-a frapat simplitatea lui ca om, profunzimea versurilor, chiar daca unele cam dure... si tot asa, m-au urmarit piesele lui, le tot pun pe youtube sa le ascult.

      Si eu ador turcoazul!

      Delete
  3. Cica asa-i cu dorintele noastre, mor cand sunt implinite! Pana la urma e normal sa fii data peste cap de schimbari, sunt noutati la care trebuie sa te adaptezi! Viseaza si roaga-te! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e greu sa-ti si asumi responsabilitatea pentru intensitatea cu care ai dorit ceva... de aceea incerc sa pastrez rezonabile dorintele, sa nu implice schimbari masive... Te pup, Crengu!

      Delete
  4. Există și orz verde capsule. Fac eu la lucru. :)

    ReplyDelete