Thursday, January 5, 2017

De ce recomand Marie Claire Beauty Kit?

Marie Claire este o revistă glossy pe care o mai cumpăram când şi când acum mulţi ani. De când a început nebunia cu Pinterest şi accesul la o varietate largă de informaţii în online, nu am mai simţit aproape deloc nevoia de a cumpăra vreo revistă.

De Beuaty Kit-ul Marie Claire nu mai ştiu exact cum am aflat. Probabil pur şi simplu dintr-un articol, dintr-o menţiune pe un blog dedicat nişei de beauty... nu ştiu! Ştiu că primul kit l-am luat anul trecut în martie şi am fost foarte încântată. Pe următorul l-am ratat, iar de celelalte nici nu mi-am mai bătut capul.

Beauty Kit-ul Marie Claire recent l-am prins printr-o şansă a sorţii. Kit-urile acestea sunt atât de căutate că se epuizează stocul în secunda doi. Doar că, la ultima strigare, le-a căzut serverul în ziua lansării kit-ului, aşa că probabil mulţi nu au mai revenit să-l achiziţioneze la data când au anunţat cei de la Marie Claire că îşi revin cu site-ul. Deci am avut baftă, ce să zic!

Ce e kit-ul acesta? E un set în care găseşti mostre şi produse full-size de cosmetică din diferite categorii. Kit-ul de noiembrie a avut: un rimel full-size Oriflame, un ruj de buze mat full-size Astor, o mostră apă de toaletă L Occitane, ulei pentru ten Midnight Recovery Kiehl s mostră, şampon uscat Klorane travel-size, Biosilk Maracuja Oil mostră, lac de unghii Gel Nail Essence full-size, tuş de ochi full-size Rimmel, cremă de mâini cu unt de shea L Occitane mostră, fluid antirid şi luminozitate Yves Rocher full-size. Adică ce apare mai jos:



Preţul total al acestor produse e de 69 de lei, transport inclus, primeşti gratuit şi revista lor, apoi încă două numere viitoare, tot prin curierat rapid şi tot fără taxă de transport.

Ca să vă faceţi idee despre valoare acestei cutii, aş menţiona doar că un tub de fluid antirid şi luminozitate de la Yves Rocher este 65 de lei, deci, cu alte cuvinte, aş zice că tot ce a venit în cutia asta pe lângă fluidul antirid de la Yves Rocher a fost cadou :D.

Din tot ce e aici ce mi-a placut:
  • rimelul este foarte, foarte bun. Pentru mine care am genele scurte, să găsesc un rimel care să-mi scoată ceva din ele e mai greu. Acesta are o perie flexibilă din cauciuc cu nişte perişori de diferite mărimi care ajung pe toate genele, chiar şi pe cele scurte, scurte, cum le am eu :).
  • rujul este iar foarte ok. Primul ruj mat pe care îl folosesc, are un efect pudrat fain pe buze şi sigur îl voi căuta şi pe viitor, dar în altă nuanţă, acesta din kit e un nude.
  • apa de toaletă de la L Occitane miroase frumos, e potrivită pentru la vară.
  • uleiul de maracuja pare şi el ok, m-am dat odată cu el pe vârfuri şi mi-a redat onduleul natural pe care îl are părul meu. Nu ştiu dacă am să-l caut full-size, cred că e scump...
  • crema de mâini e minunată, are un parfum extrem de deosebit şi este foarte hidratantă.
  • şi...the last, but not the least, fluidul antirid care pare a fi un produs minune. Este foarte lejer, intră imediat în piele, este foarte hidratant fără să lase faţa uleioasă şi are un parfum delicat, fără să fie ceva agresiv. Am să-l folosesc o vreme să văd şi ce rezultat va avea, ca să ştiu dacă mai revin asupra lui.
Fiind înscrisă la newsletter-ul Marie Claire ştiu că voi fi anunţată şi când apare următorul Marie Claire Beauty Kit, chiar sunt curioasă ce va fi atunci, dacă voi apuca să-l comand şi eu.

Ediţii anterioare:

Decembrie 2015
Sursă foto Facebook Marie Claire

Martie 2016 - pe aceasta l-am luat prima oară


Sursă foto Facebook Marie Claire

Mai 2016


Sursă foto Facebook Marie Claire

Iunie 2016


Sursă foto Facebook Marie Claire

Octombrie 2016


Ce părere aveţi, voi aţi cumpăra un astfel de beauty kit?

11 comments:

  1. Irinuca, eu n-as cumpara aceste kituri pentru ca nu folosesc niciodata farduri, fond de ten, iluminator, tus etc. La mine s-ar invechi sau le-as da cuiva. Poate as pastra cremele - desi daca deja am o crema potrivita pentru mine, nu mai testez altele.
    Produsele mele cosmetice sunt: gel de curatare a fetei, tonic pentru fata, crema de fata, crema de ochi, crema de corp, crema de maini, uneori (rar) rimel si creion de sprancene (ca sa umplu cateva mici goluri), balsam de buze. Am si un gloss pentru ca am fost recent la o nunta si l-am folosit in seara aceea.
    Deci in special ingrijesc pielea si cam atat.
    Acum sunt in cautarea unei creme de ochi care sa hidrateze mai bine zona din jurul ochilor care la toate lumea e mai uscata, mai subtire, deci predispusa sa se rideze prima.

    Sa ai grija cu produsele antirid pentru fata (ai spus ca ai testat un ser antirid) pentru ca esti o fata tanara, inca nu ai nevoie de ele, cred ca trebuie doar sa cureti si sa hidratezi bine tenul.
    Parerea mea e ca produsele de machiaj imbatranesc tenul mai repede decat ritmul lui firesc si-i agraveaza problemele (daca sunt). Din curiozitate urmaresc cateva canale de youtube ale unor fete tinere pasionate de machiaj - nu stiu cum am ajuns la ele, dar ma mai uit la filmuletele lor pentru ca-mi sunt simpatice. Asa am observat ca multe din ele au tenul putin cam imbatranit pentru varsta lor, iar cand nu sunt machiate deloc tenul are o tenta gri, e fara culoare si viata. Nu pot judeca radical (unele fete poate au avut o viata grea sau poate au fost bolnave mai mult timp sau poate au avut multe, multe nopti nedormite din cauza copiilor). Dar cand la mai toate e vizibila usoara imbatranire, pierderea stralucirii si a elasticitatii tenului, parca ceva trebuie sa fie legat si de machiaje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria,
      Poți recomanda o cremă de față hidratantă,pentru 40+ la un preț rezonabil?
      Sunt de acord cu opinia ta vis-a-vis de machiajul excesiv.

      Delete
    2. Buna Maria si multumesc ca ai mai scris pe blogul meu, e o bucurie sa te citesc si uite, ai feedback si de la alte persoane (Irina Paula de mai sus).

      Si eu m-am ferit de produse neadecvate varstei, nu mi-am pus problema de riduri pana de curand... Tenul meu e de fapt un loc in care s-au intalnit toate problemele de piele: am puncte de grasime, puncte negre, pori deschisi, cosuri, zone iritate, zona T, zone uscate si mai nou riduri... am doua de expresie foarte adanci deja-unul la o spranceana pt.ca ma incrunt des si una la gura... de la grimase si zambete fortate :D. Nu stiu daca e prea devreme sa folosesc ceva antirid, pana la urma am deja 32 de ani si nu ma pot baza doar pe alimentatie, hidaratare, genetica... Alte opinii pe care le-am primit sunt ca e bine de pe acum sa folosesc creme si produse care sa previna problemele de la 40-50 de ani... am sa ma mai documentez insa.

      Delete
    3. Irina Paula - incearca gama Gerovital si mai sunt la DM niste produse Alverde pentru diferite varste care-s rezonabile la pret si oarecum naturale.

      Delete
  2. Irinuca, eu am 37 de ani si inca n-am folosit creme antirid pentru ca inca mi s-au parut putin prea mult, asa a fost instinctul meu, inca sa mai folosesc dimineata/seara doar creme hidratante, iar din cand in cand sa curat/hidratez tenul cu miere, e minunata pt. ten, dar trebuie sa nu fii alergica (stii, poate m-ai confundat cu cealalta Marie :) care am observat ca-ti mai scrie comentarii; eu sunt maria de demult). Doar pentru ochi ma gandesc sa incerc antirid, dar tot ceva usor, doar sa ajut zona sa fie mai bine hidratata (la mine e uscata)
    Tu stii si poti sa simti cel mai bine ce trebuie sa faci pentru tine, te rog iarta-ma ca m-am bagat ca musca-n lapte, mai ales ca nici nu ma pricep.
    Irina Paula, imi pare tare rau, nu stiu sa-ti recomand creme pentru 40+, nu ma pricep deloc sa dau sfaturi de acest gen. Pot doar sa spun ca mie mi se potrivesc foarte bine produsele din gama Elmiplant (mai putin crema de ochi care e prea parfumata) care sunt ieftine, in jur de 15 lei, romanesti (firma a fost cumparata de francezi, dar tot la noi se fac), pe tipuri de ten si categorii de varsta (scrie pe cutie). Am o colega de serviciu care are aproape 60 de ani si are foarte putine riduri, ea arata cam de 47, e un spirit tanar :), desi n-a avut o viata chiar usoara - a folosit mereu tot ceva romanesc - crema Apidermin (eu n-am testat-o niciodata; nici nu stiu ce ingrediente are - stiu numai ca nu trebuie sa fii alergica la produse apicole)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Maria de demult esti... ai avut si tu un blog, nu? Despre un parinte din Ro. :)

      Si eu am folosit Elmiplant multa vreme, dar spre final am constatat ca-s cam apa de ploaie...nu stiu de ce am avut sentimentul asta la ultima crema si nu am mai luat. Daca ar fi sa recomand acum ceva romanesc fantastic de bun e gama Gerovital, gama aceea albastra. Eu am un demachiant, sunt la a doua sticla cumparata si pe langa faptul ca curata foarte bine e si foarte hidratant si poti dupa sa nu mai folosesti crema. Am sa incerc treptat si alte produse din gama asta. Si eu as merge mult pe produse romanesti si mereu le caut, dar nu mereu au calitatea dorita...

      Sa stii ca nu ma supar cand primesc sfaturi, imi plac sfaturile pt.ca am discernamant sa iau din toate doar ce mi se aplica mie. Pana la urma comunicam...nu ar trebui sa se supere nimeni :).

      Am sa tin cont de ce mi-ai zis... adevarul e ca multi imi zic ca-s pustoaica, ultimul compliment wow a fost ca cineva a crezut ca-s studenta :)), altcineva mi-a zis ca arat a scolarita... Insa la o privire mai de aproape se vede ca-s sarita de 30. Pentru mine mai nou a devenit fff importanta zona gatului pe care am neglijat-o ani de zile si care vorbeste mai mult decat pielea fetei despre varsta mea :)).

      Te pup, Maria si te mai astept pe aici!

      Delete
    2. Da, eu sunt (blogul este in continuare disponibil, doar ca nu mai e vizibil ca a fost creat de mine pentru, practic, nu e al meu - sunt citate din scrierile parintelui acolo, nu-s cuvintele sau interpretarile mele). Parintele Paisie mi-a influentat viata intr-un moment mai greu, prin scrierile lui, si-am facut acel blog ca sa-l descopere si altii.

      Gama Gerovital e buna, am evitat-o doar din cauza parabenilor (unii zic ca-s periculosi, altii ca n-au nicio treaba; eu mai bine ii evit si gata) Demachiant nu folosesc, imi plac gelurile de curatare a fetei, cele care se clatesc cu apa.

      Am scris azi si ieri cat n-am scris la tine tot anul trecut, pe un subiect care nici nu este printre preocuparile mele decat numai la nivel minim - nu stiu cum, ciudat. :)) Asta inseamna ca vorbesc mult si fara rost.

      Te pup si eu

      Delete
  3. La multi ani! Va recomand eu, incercati Bielenda, intre 20 si 40 lei, scrie pe cutie varsta si tipul de ten, pt mine au fost o surpriza foarte mare, chiar fac ce spun. Ar mai fi Collistar, dar este mai scump, cam 100-120-130 lei. De la Bielenda am luat un gel de curatare care poate fi folosit si ca masca de curatare, cu lime, cateva creme usoare, textura gel pt ten gras, textura normala pt noapte, cateva masti hidratante si de curatare, am incercat si creme de corp, sunt bune, ieftine si miros placut. Le-am luat de pe aoro si sunt ok. M au ajutat mai mult decat Lancome... Si Avene sunt creme ok, dar mai mult pt ten uscat, eu folosesc doar apa de la ei si o crema coloranta, in loc de fond de ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La multi ani, Maria!

      Bielenda parca e si la DM si cred ca am testat si eu niste masti la pliculete...sper sa nu fac confuzie. Am sa le caut si eu, m-ai facut curioasa.

      Delete