Thursday, January 19, 2017

Jurnal de multumire - un fel de "cum să..."

Ioana, care are un blog tare fain pe care îl urmăresc de ceva vreme, m-a întrebat cam care ar fi paşii pentru a face un jurnal de mulţumire.


Sfatul principal pe care l-aş da mai întâi de toate ar fi: păstrează totul cât mai simplu. Eu am ales o zi dedicată acestui jurnal, joia în cazul de faţă (nu mai ţin minte după ce criteriu, cred că era o chestie în blogosferă cu "Joia mulţumirii") şi am scris pur şi simplu. Pot fi trei variante de realizare a jurnalui: 
  • în ziua aleasă de tine, sau cu o seară înainte, scrii motivele de recunoştinţă din ultima vreme, sau
  • laşi postarea respectivă ca schiţă în blog şi scrii în ea pe parcursul săptămânii motivele pentru care eşti recunoscător. A doua variantă e mai la îndemână pentru cei care lucrează cu un computer şi pot trece acolo imediat ce le vine în minte ca motiv de mulţumire.
  • a treia variantă ar fi cel clasic, într-un caiet, în care scrii când şi ce vrei. Pe mine una mă motivează mai mult să fie aici pe blog :).
Ca efecte: în timp începi să vezi partea bună mai în orice situaţie. E un exerciţiu tare util şi-ţi dai seama că-s mai multe motivele de mulţumire decât cele de care să te plangi în viaţa asta...

Dacă vă hotărâţi să vă faceţi şi voi un astfel de jurnal, m-aş bucura să-mi lăsaţi într-un comentariu link-ul către el.

Succes!

Irina

P.S. Rămâneţi felxibili, aici la Diana şi aici la Carmen găsiţi alte forme de jurnal de mulţumire.

No comments:

Post a Comment