Wednesday, January 25, 2017

Acum...


O fotografie de acum...

Experimentez...

...diferite metode a prioritiza ce am de facut intr-o zi. Acum sunt într-o fază în care ştiu ce am de făcut, dar nu ştiu cum să le mai iau. Un fel de "artist block", dar de data asta un "block" al utilizatorilor de bullet journal. Mă gândesc că poate metoda lui Stephen Covey cu Urgent-Important, despre care scrisesem cândva şi aici, m-ar ajuta acum mult mai bine.

Ma uit la/ascult...

...filme nu voi mai vedea prea curând, sunt destul de atentă cu ce fac în timpul liber ca "leisure time". Însă ascult muzică. De când mi-am pus internet nelimitat prin Digi pe telefon pot asculta ce vreau. Muzică grecească şi muzică latino momentan, am nevoie de chestii săltăreţe...

Mă bucur să...

...văd că-s apreciată la muncă.

Fac...

...ce am de făcut, nimic wow.

Scriu...

...tot pe blog. Am găsit nişte notiţe scoase din diferite cărţi şi materiale despre time management şi mişcare. Le voi scrie şi pe blog.

Pot...

...să sar peste "nu pot". E un prag mic şi pervers. O piedică care mă duce unde vrea ea...

Planific...

...nişte lucruri foarte importante pentru mine care au rămas încă la nivel de idee. Trebuie să fac primul pas şi apoi cred că se vor rezolva cumva, vor lua o direcţie.

Visez...

...la diverse utopii, cum ar fi o marmotă care să învelească ciocolata şi puiul Fragdeo să zboare. :)) Adică la ceva ce nu pot să scriu aici.

Beau...

...same old coffee, ceai şi... testez cafeaua verde cu ghimbir. Este..."delicioasă"! :))

Mă simt...

...oarecum desprinsă de mine, parcă trăiesc iar în filmele altora. Am fost prinsă într-o situaţie la muncă, iar pe lângă asta am ales să fac nişte eforturi, sacrificii în materie de timp liber ca să-mi pot atinge alte obiective. Măcar a doua situaţie e aleasă conştient de către mine.

Mă gândesc...

...că unele lucruri pot fi stricate cu câteva vorbe. Mereu am evitat să vorbesc despre lucruri dureroase pentru mine din teama de a nu strica o situaţie, o relaţie. De obicei le ţin în mine până răbufnesc şi ajung să le zic în cel mai urât mod, iar de aici o întoarcere e aproape imposibilă. Am stricat aşa multe situaţii, relaţii, am făcut recent valuri şi la locul de muncă cu o astfel de atitudine. Mă străduiesc mereu să fac lucrurile "cum trebuie", dar "cum trebuie-ul" meu poate să nu coincidă cu al altuia... Asta e, ghinion de neşansă... Am obosit să mă autoflagelez pentru că nu sunt ca "ceilalţi", sau că nu sunt suficient de "normală"... 

Citesc...

Am renunţat la "The Red Dragon - The Siberiad" şi am trecut la "Simply C.S. Lewis". Pare genul de carte care te captivează de la bun început, am cu cartea asta sentimentul pe care l-am avut cu "Crimă şi pedeapsă". Citesc în paralel şi dintr-o cărţulie mică cu fragmente din corespondenţa monahului Atanasie Ştefănescu de la Petru-Vodă, supravieţuitor al temniţelor comuniste, dar scrierea e mai tonică, mai înălţătoare, nu mă întristează precum cartea despre deportările în Siberia...

Gătesc...

...nu am mai avut timp să gătesc. Dimineaţa mănânc iaurt cu musli de la Solaris, la prânz mănânc la muncă, dar mi-am propus să-mi aduc pachet de acasă, adică să vin cu ceva ce voi mânca la prânz. Motivul principal e că vreau să pot stăpâni mai bine ceea ce mănânc, iar la muncă nu am posibilitatea asta. Continui şi cu #asaladaday şi vreau să beau mai multe lichide, ceaiuri etc.


4 comments:

  1. Bafta in toate! Inevitabil apar si neintelegeri, dar o sa treci si peste ele...cu drag, Ioana

    ReplyDelete
  2. Irina, dă-mi mail cu adresa ta, sau mesaj privat pe pagina de fb a blogului, ca să-ţi trimit cartea lui Elizabeth Gilbert.

    ReplyDelete
  3. Imi plac postarile "Acum".
    Poate am sa experimentez si eu...poate.

    ReplyDelete