Friday, February 3, 2017

Acum...



O fotografie de acum...

Experimentez...

...să nu mai am aşteptări de la oameni şi să nu-mi mai pun nădejdea în ei.


Ma uit la/ascult...

...Magic FM la muncă. Acasă folosesc o aplicaţie de pe telefon numită MyTuner care îţi dă acces la diferite posturi de radio din ţară şi străinatate. Eu ascult des un post numit VibeFm. M-am uitat şi pe mici bucăţele la filmul Veronica. Am trăit aceeaşi senzaţie pe care mi-o dau luminiţele din bradul de Crăciun, un confort al copilăriei demult trecute şi uitate...


Mă bucur să...

...văd că unele lucruri capătă rezolvare.


Fac...

...nimic!


Scriu...

...pe blog, dar mai rar, după cum s-a putut observa.

Pot...

... să am încredere în mine prin ajutorul pe care-l primesc de la Dumnezeu.


Planific...

...încă mă gândesc la ce să fac luna aceasta.


Visez...

...la primăvară. Şi visez iar să fiu studentă...


Beau...

...de fapt renunţ să mai beau cafea. E ceva ce n-aş fi putut concepe, dar e necesar pentru binele meu. Beau în loc câte un ceai, două pe zi din diferite plante. Aseară mi-am făcut ca un fel de limonadă cu apă minerală, miere, scorţisoară, turmeric şi vitamina C pulbere. Mi-a recomandat doctoriţa mea de familie ca în loc de cafea să beau câte o limonadă concentrată pentru un plus de energie.

Mă simt...

...complet ieşită din formă, îmbătrânită înainte de vreme...


Mă gândesc...

...că trăim mult în iluzii. Şi mă mai gândesc că aşa cum unii suferă de complexe de inferioritate, alţii suferă de complexe de superioritate...


Citesc...

...termin acum Fragmente de Epistole şi continui cu "Simply C.S.Lewis"


Gătesc...

...nimic în afară de salate. Încă mănânc din ce am făcut pe week-end. E foarte practic să gătesc o dată mai mult şi să mănânc pe parcursul săptămânii doar ce am în frigider. Simt că aşa se va rezolva şi problema aruncării la gunoi a porţiilor care rămân în plus şi se învechesc în frigider, totodată am şi un control mai mare a ce mănânc, nu mai mănânc "ce se nimereşte" când mă loveşte o foame teribilă la prânz sau seara...


6 comments:

  1. Replies
    1. Era parbrizul inghetat pe...interior! Dar n-am mai vazut demult flori de gheata, de dinainte de epoca termopanelor! :))

      Pup!

      Delete
  2. Si eu mai ascult VibeFM din cand in cand...Si la "Veronica" ma mai uit pe youtube, niciodata nu ma plictisesc sa ma uit desi eu sunt mai mult generatia Abracadabra:D, dar Margareta Paslaru cu vocea ei, Vasilica Tastaman (vulpita, e preferata mea)-hai si motanul Danila si Aurica sunt preferatii mei.Gata stiu ce fac in weekend:D
    Eu sunt invers, mai bine fac cat mananc, decat sa fac mai mult si sa tin la frigider cu riscul sa arunc dupa.Pentru mai mult de 2 zile nu fac mancare.
    Si eu ma simt complet amortita fizic, abia astept sa se mai incalzeasca sa stam mai mult pe afara.
    Hai sa avem o zi frumoasa!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu-s generatia Abracadabra, cred ca suntem de o seama (eu am 32). Mancare nu-ti inchipui ca fac multa... spre exemplu acum am avut de pe week-end 4 bucati de peste la cuptor si cativa cartofi tot la cuptor. Ah si am si o supa crema, tot cateva portii... Gatesc mereu putin, cat pentru o persoana...

      Delete
  3. pe mine gatitul din timp m-a ajuta (economisesc timp si nu sar la pofte spontane). Mai bun mi se pare insa meniul, facut cu stomacul plin, cand imi dau seama cerebral ca nu e suficient de divers si pot imbunatati (apoi merg la cumparaturi de ingrediente, cu lista si cantitati). Poate de aia de ani de zile nu mai simt pofte ca alta data? Poate de aia suntem mult mai sanatosi?

    ReplyDelete