Wednesday, February 15, 2017

Acum...



O fotografie de acum...(am primit-o de la Laura Frunză spre lecturare, a citit aici pe blog că îmi doresc şi...ta-daa! :) Pare-se că există încredere sugerată şi acordată şi prin intermediul unui simplu blog.

Experimentez...

...noul program de muncă - 8-18, scriam aici că am preluat iar after-school-ul de la grădi. În prima zi, după job, am ieşit cu ai mei în oraş, apoi m-am întors acasă şi la 21:30 dormeam dusă. Ieri, marţi, la 19:30 dormeam iar extrem de profund :). O să dureze un pic până mă adaptez. Azi am citit ceva foarte frumos, că determinarea înseamnă să sacrifici plăcerea lui acum ca să te poţi bucura de plăcerea rezultatului final. Am parafrazat, dar e ceea ce fac acum, sacrific nişte lucruri care mi-ar fi adus doar plăcere imediată (ore în plus de făcut ce vreau), ca să pot sta liniştită mai încolo când îmi voi fi achitat datoriile prin munca în plus depusă acum.

Ma uit la/ascult...

...MagicFm şi m-am uitat la un documentar de pe Youtube despre Sf.Siluan Athonitul, se numeşte "Monahul".

Mă bucur să...

...văd că se poate trăi simplu. Mersul pe jos face piciorul frumos, transportul în comun e ieftin şi bun, am timp să citesc în minutele acestea petrecute în autobuz... Încerc să mă axez mult pe lucrurile interioare care au o mai mare valoare decât lucrurile de suprafaţă, iar asta s-a văzut şi într-o dorinţă de a avea mai puţin şi de a mă mulţumi doar cu anumite lucruri. Am fost şocată literlamente să văd că se poate trăi şi fără să fii într-o permanentă cheltuială. Eu-s omul care ar aduce la faliment marile mall-uri :). E greu, trăim într-o societate bazată pe imagine, care nu mai are timp să te descopere, dar voi păstra o linie de echilibru.

Fac...

...ar trebui să finalizez păturica granny-square, săptămâna viitoare e botezul nepoatei mele şi pentru ea o lucram.

Scriu...

...pe blog.

Pot...

...să mă axez mai mult pe ce e în interiorul meu şi mai puţin pe ce e în exteriorul meu: evenimente, păreri, sfaturi.

Planific...

...un curs de pictură de icoane pe sticlă şi nişte idei pentru la vară...

Visez...

...să fac multe lucruri, dar mi-am dat seama că neîncrederea în mine şi delăsarea au tăiat din faşă multe proiecte pe care le puteam înfăptui. Mai intervine aici dorinţa de a face multe, presiunea celor din jur care ar ştii şi ei ce e mai bine pentru mine, deci mă încarcă cu alte sugestii de ce aş putea face şi de aici o brambureală în cap...

Beau...

...cafea! Dar de azi voi trece pe decof!

Mă simt...

...azi mă simt bine şi optimistă.

Mă gândesc...

...ca românul, sau poate în special constănţeanul, are mintea ataşată de stomac. Altfel nu-mi explic de ce aici se ridică fie mall-uri, fie supermarket-uri, în rest nimic care să ţină de creier, de suflet (un centru cultural, un muzeu etc.). Ideea asta mi-a venit când am aflat şi văzut cu ochii mei că fosta fabrică DOBROGEA (de unde veneau celebrele eugenii Dobrogea), a fost dărâmată ca să se ridice un Lidl... în condiţiile în care la doi paşi de acest loc se află supermarket-ul Kaufland.

Citesc...

...câteva cărţi minunate. Una e "Alimente care ucid creierul", un food for the brain e cartea aceasta, are multă informaţie cu care rezonez, de care aveam nevoie, care mi-a răspus la multe întrebări (cum ar fi de ce sunt mereu obosită, agitată, de ce am dureri articulare, deşi sunt încă tânără, de ce am multe grăsime pe burtă etc., scrie şi despre proteina din creier BDNF de care spunea Robin Sharma aici şi multe altele), fac o paranteză la paranteză şi vă spun că mi-aş dori să am timp să scot aceste idei si să le trec pe blog, poate o voi face cândva... O alta este "Cele 7 deprinderi ale oamenilor eficienţi", o carte iar wow care mi-a răspuns la nişte frământări pe care le aveam vizavi de muncă unde nu se "pupă" nişte aparenţe - ce se doreşte să se facă cu realitatea - ceea ce se face, dar şi multe alte lucruri care au legătură directă cu drumul pe care mă aflu acum. Îmi place autorul, foarte echilibrat. Fac iar o paranteză, cred cu tărie că atâta timp cât îţi setezi intenţia, Dumnezeu îţi dă resursele. Pare că, mai ales la capitolul lecturi, primesc ce am nevoie ca să-mi întregesc ideile şi viziunea. O altă carte e "Paşi către tine însuţi". Titlul e ezo-mezo cum îmi place mie să spun la lecturile cam new-age, dar conţinutul cărţii e echilibrat şi de bun-simţ, sunt mici reflecţii ale autoarei pe diferite teme şi e o lectură care dă speranţă. "Simply C.S. Lewis" e pe pauză. dar va fi reluată şi ea curând, presimt că primele 3 titluri vor fi epuizate în curând.

Gătesc...

...tot pe week-end am făcut o mâncare de linte, îmi place mult lintea.

6 comments:

  1. Ahahahaaa ezo-mezo! Cat de bine spus :)) e vecina cu categoria psiho-pupu ;) (psiho-self help)

    ReplyDelete
  2. waw..nu stiam ca se darama fabrica Dobrogea....ah.saracele eugenii..
    La cat de des am venit eu in oras pentru socializare in ultimul timp..nici nu ma mir cand vad vre-o cladire nou ridicata sau in curs de...
    Ma bucur ca esti optimista si sper sa fi bine cu fiecare zi.
    Sa ne arati paturica...musai..
    O saptamana frumoasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ghemulet, cred ca pe Instagram am poze cu ea. A iesit tare dragalasa!

      Eu zic ca se vor mai fabrica eugenii, ca fabrica nu mai functiona demult, cred ca le fac in alta parte...

      Te pup si pe tine si pe ghemotocul din burtica!

      Delete
  3. Replies
    1. N-am apucat nici sa o frunzaresc... Vreau sa ma apuc de ea cand sunt mai linistita.

      Delete