Wednesday, February 8, 2017

Acum...




O fotografie de acum...

Experimentez...

... o concentrare mai amănunţită asupra obiectivelor mele. Îmi trebuie mult curaj pentru toate şi în special pentru ieşirea din zona de confort.

Ma uit la/ascult...

...nimic şi nimic, same old MagicFm la lucru.


Mă bucur să...

...văd că pot înfăptui unele lucruri. De săptămâna viitoare preiau iar after-school-ul de la grădiniţă. Mă bucur pentru că vor fi din copiii care erau anul trecut, dar am şi ceva emoţii. Va fi bine, însă! Trebuie!

Fac...

...planuri doar.


Scriu...

...pe blog şi în jurnalul pe puncte.

Pot...

... să fac multe lucruri. Mi-a plăcut un gând găsit pe un blog: din ce faci, din ce ai face mai multe şi din ce stai, din ce ai mai sta...

Planific...

...am trecut în jurnalul pe puncte ce a rămas nebifat pe ianuarie ca planuri pe februarie. Îmi doresc să găsesc o formulă care să fie eficientă, să pot bifa cât mai multe din ce-mi propun. Planific şi un târg pe pagina de blog, am scos din dulapuri tot ce e neatins , sau complet nefolositor pentru mine în acest moment. Vor fi tot clasicele haine, dar şi nişte articole de veselă care e păcat să stea dosite prin dulapuri, poate înveselesc altă casă.

Visez...

...la zile cu soare. Week-end-ul trecut au fost zile de primăvară şi parcă înflorisem şi eu...

Beau...

...ceaiuri, tincturi, sucuri de fructe, dar şi cafea (încă!).

Mă simt...

...optimistă.

Mă gândesc...

...că e bine să fii organizat.

Citesc...

...am vreo patru titluri din care citesc câte puţin. Sună a risipire, dar bine că citesc.

Gătesc...

...tot pe week-end. Acum am făcut o ciorbă de pui şi un sos pentru paste. Am mâncat pe lângă ce am gătit şi salate, iaurt cu tărâţe de psilium şi goji la muncă ca gustare, într-o zi am mâncat la ai mei etc. 

No comments:

Post a Comment