Tuesday, March 14, 2017

Acum



O fotografie de acum... Cap Kaliakra, poate voi apuca să scriu curând şi despre vizia făcută acolo.

Experimentez...

...paşi de dans, cine ar fi crezut că-mi poate place atât? :)
...lupta cu amânarea, viaţa e acum.
...nu aş zice "gândirea pozitivă", ci "gânditul optimist".
...părul natural, adicătelea ondulat.
...şi ar mai fi...

Ma uit la/ascult...

...ascult pe repeat o piesă numită Eni Mantili. Tot repetăm paşi pe ea la dansuri. Curios e că se adânceşte dragostea faţă de Grecia în toate aspectele ei, până de curând era vorba doar de latura ortodoxă grecească, acum simt cum rezonează în mine şi muzica lor. Apropos, o concluzie, în comparaţie cu populara românească, dansurile greceşti sunt filosofie curată şi nu-s ironică când zic asta!

Mă bucur să...

...fi revenit pe linia de plutire. După destăinuirea de pe week-end, o sumedenie de lucruri s-au întâmplat... Am primit sms-uri de încurajare şi sfătuire de la cineva drag (te pup, Anca!), o invitaţie de călătorie surprinzătoare (mulţumesc, doamna Cristina), o invitaţie de a participa la un eveniment sâmbătă, feedback de la voi prin comentarii etc. Vă mulţumesc!

Fac...

...liste de dorinţe, am ca main goal achitarea datoriilor, apoi vreau să fiu mai atentă cu gestionarea finanţelor. Din mers mai bifez şi nişte chestii prin casă, vând ce e în plus, donez ce nu-mi mai foloseşte, îmbunătăţesc aspecte lăsate în aer prin casă (am comandat un cuier), optimizez tot ce se poate, pentru că vreau să trăiesc simplu, iar pe viitor să direcţionez câştigurile mele nu spre cheltuieli inutile, ci spre lucruri ce ţin de dezvoltarea mea ca om.

Scriu...

...tot pe blog, dar cam rar, însă voi rezolva şi acest aspect.

Pot...

...să am o viziune bună asupra vieţii, dacă privirea e spre Dumnezeu.

Planific...

...deocamdată nu voi putea merge la sală, dar vreau să încep să folosesc o coardă de sărit luată acum... 7 ani! :D

Visez...

...la momentul când nu-mi voi mai călca pe picioare colegii de la dans...
...la o vacanţă în Grecia...
...să fiu slabă...
...să-mi rezolv anumite probleme care-mi stau pe creier şi vineri voi afla de la un medic dacă acest lucru va fi posibil, sau nu...
...la vară...

Beau...

...ceai verde!

Mă simt...

...încrezătoare.

Mă gândesc...

...că şi cele mai rele lucruri, situaţii, pot avea un schepsis, care odată accesat va îndulci situaţia experimentată. Vă zic asta pentru că încerc să întorc în avantajul meu o situaţie la care nu mă aşteptam, sunt în antipatii cu o persoană extrem de influentă la job (nu e cineva dintre şefi :P) şi am de ales între a-mi face viaţa un chin prin gânduri şi opunere, sau a-mi face viaţa uşoară "dându-mă" de partea acestei persoane, profesional vorbind...

Cărţi pe noptieră...

...tot Simply C.S. Lewis, nu-mi place cartea, dar mă încăpăţânez s-o finalizez, Cele 7 trepte ale eficienţei, Alternative la antibiotice şi Convorbiri pe pământ rusesc.

Gătesc...

...salate, supe creme, am descoprit perlele de tapioca (bate orice îngheţată, desert, you name it!), am făcut crackerşi din seminţe integrale etc.

5 comments:

  1. Imi place cum si ce ai scris ! Imbratisari !

    ReplyDelete
  2. In "Cele 7 trepte ale eficientei " m-am ragasit ! Bafata cu strategia ( ma refer la situatia de la munca )!

    ReplyDelete
  3. cu persoana respectiva foloseste ,,formula magica,,

    http://www.holisterapi.ro/formula-magica-realizarea-si-utilitatea-ei/

    multumesc mult pentru carti!esti minunata!te iubesc si te imbratisez!

    ReplyDelete