Thursday, March 23, 2017

Acum...




O fotografie de acum... 
Experimentez...

...vreau să fac o soluţie restructurantă pentru păr şi o paine cu usturoi.

Ma uit la/ascult...

Mă bucur să...

...simt că se mai încălzeşte puţin.

 Mă bucur şi că m-am înscris la cursul de dans. E frumos să vezi că un lucru atât de mic poate avea efecte atât de mari...poate voi scrie la un moment dat despre efectele pozitive ale cursului asupra mea.

Fac...

...planuri pentru zilele, lunile următoare, îmi doresc să reiau activităţile pentru copii.

Scriu...

...prea puţin pe blog, deşi am avut multe postări în plan şi idei de împărtăşit, dar când a fost timp n-a fost inspiraţie, când a fost inspiraţie n-a fost timp şi tot aşa...

Pot...

...să fac mai mult şi mai multe, dacă aş fi mai riguroasă şi mai atentă la planificări.

Planific...

...nimic, dar mi-aş dori să îmi planific câteva zile de vacanţă, adică să-mi iau câte o pauză într-un mod regulat.
Visez...

...la primăvară, la căldură, dar nu aceea excesivă de iunie-septembrie :D, ci de mai şi octombrie :P.

Beau...

...din păcate am revenit iar la cafea... :( Nu aş lăsa-o dacă nu aş fi experimentat ce înseamnă o minte şi un trup fără cofeină. Eu am crezut că-s o agitată, anxioasă din fire, dar în cele câteva zile de "sobrietate" am constatat că-s foarte calmă şi stăpână pe mine şi în anumite situaţii în care aş fi devenit agitată în mod normal, am reuşit să-mi păstrez calmul şi să nu încep să tremur aşa vizibil :).

Ceai verde nu ştiu dacă voi mai bea, cică el nu s-ar compara cu cafeaua, dar doctoriţa mea mi-a recomandat să nu beau nici un fel de excitant: cafea, ceai negru, verde, cacao.

Apropos de ceai verde, vinerea trecuta băusem o cafea de dimineaţă, iar la prânz un ceai verde, o ditamai cana pe care am dat-o peste cap. La puţin timp am început să tremur şi să am o agitaţie atât de aiurea în tot corpul încât nu ştiam ce e cu mine, pentru că uitasem că băusem ŞI cafea înainte de acel ceai verde (nevinovat).

Mă simt...

...uşor obosită, zilele astea nu m-am mai trezit foarte devreme, ci am dormit până pe la ora 7.

Mă gândesc...

...încerc să nu mă mai gândesc :)).

Cărţi pe noptieră...

...tot Simply C.S. Lewis, mă bucur că am perseverat s-o citesc, am găsit un capitol foarte frumos despre iubire şi suferintă, Cele 7 trepte ale eficienţeiAlternative la antibiotice, pe acesta n-o citesc neapărat, e pe noptieră în teancul de "citesc acum" :)) şi Convorbiri pe pământ rusesc, o carte foarte, foarte bună, Puterea autocontrolului mental, o carte pe care am vrut s-o arunc până am răsfoit-o într-o zi şi m-a captivat prin câteva rânduri. Aş vrea să scriu din ea pe aici, are nişte idei care mi-au plăcut foarte mult, chiar azi mă gândeam că în rândurile ei am găsit o soluţie la o problemă financiară care mă frământa.

Gătesc...

... tot supă cremă, salate, ca gustare mai mănânc fructe proaspete, sau uscate (curmale, caise, merişoare), am început să folosesc mult seminţele în salate, sau pun câteva şi în supa cremă când o mănânc. Prânzul îl iau la muncă, acolo nu prea aleg, ci mănânc ce e în meniu.

5 comments:

  1. Cu postarile si eu sunt la fel, exact la fel!:) cu caldura la fel!!! Si cu cafeaua la fel!!! Eu zic sa facem o sezatoare!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...cu o conditie! Sa facem aranjamente florale la sezatoare, hihi!

      Delete
    2. Facem si quilling daca vrei! :))

      Delete
  2. cu scrisul si eu aman, am multe in draft, dar na, am inceput gradinaritul si statul afara (15 gr si soare a fost motiv de o zi minunata afara).

    La oprit cafea te sustin. Da, si eu ma simt mai agitata cu cafea. Am oprit-o de muulti ani, nu mai depind de ea. Ma sperie ideea de a depinde de ceva...si asa am apucaturi de dependenta :D :D

    ReplyDelete