Wednesday, May 17, 2017

Efectele fricii...

Astăzi, pusă în fața unor situații noi, am avut niște reacții foarte deplasate. Totodată și reacțiile celor din jur au fost la fel (mai, mai, să mă ia cineva la bătaie la semafor pentru că, cu câtiva metri mai în urmă, îndrăznisem să-l claxonez insistent pentru că vroia să intre pe banda mea, fără să se asigure și fără să semnalizeze. E prima oară când pățesc asta în 11 ani de șoferie).

Cum spuneam, am trecut azi și ieri printr-o serie de emoții: furie, mânie, agresivitate, împotrivire și n-am înțeles de ce.



Dar azi, tot la volan fiind, locul revelațiilor mele, am înțeles că în spatele a toate astea, cauza care a generat acest torent de lucruri urâte în mine a fost: frica.

M-am simțit iar copilul părăsit, orfan, pus în fața unor reposanbilități prea mari. 

Ceea ce îmi spuneam eu de fapt, inconștient, era: oare ești capabilă? Oare vei reuși să faci asta? Poți tu? Poți tu să faci și aia, dar și aia? Și dacă poți, cum va ieși? Va râde lumea de tine? Dar daca poți, de ce să poți iar tu? De ce să nu poată altul, mai ales că nu era responsabilitatea mea 100% acel lucru pe care trebuia să-l fac...

Mă gândesc la animalele sălbatice care, de frică, atacă, mănâncă, nimicesc, desființează, bucățesc. De frică.

Copilul din mine, hăituit iar de responsabilitățile vieții, singur fiind, a urlat, a bucățit, a nimicit și el cum a putut prin împrejurul lui...

Ce-i drept, m-am achitat de sarcini, dar repercusiunile fricii încă le simt.

No comments:

Post a Comment