Friday, July 21, 2017

Versete din Biblie utile în anxietate :)




Epistola catre Filipeni a Sfantului Apostol Pavel, Cap.4, versetele 6,7

"Nu vă împovăraţi cu nici o grijă. Ci întru toate, prin închinăciune şi prin rugă cu mulţumire, cererile voastre să fie arătate lui Dumnezeu."

"Şi pacea lui Dumnezeu, care covârşeşte orice minte, să păzească inimile voastre şi cugetele voastre, întru Hristos Iisus."

Psalmul 62, versetul 8

"Şi întru acoperământul aripilor Tale mă voi bucura. Lipitu-s-a sufletul meu de Tine şi pe mine m-a sprijinit dreapta Ta."

Psalmul 27, versetul 9

"Domnul este ajutorul şi apărătorul meu, în El a nădăjduit inima mea şi mi-a ajutat."

Psalmul 61, versetul 2

"Pentru că El este Dumnezeul meu, Mântuitorul meu şi Sprijinitorul meu; nu mă voi clătina mai mult."

Întâia Epistolă Sobornicească a Sfântului Apostol Petru Cap.5, versetul 7

Lăsaţi-I Lui toată grija voastră, căci El are grijă de voi.

Cartea lui Iosua Navi Cap.1, versetul 9

"Iată îţi poruncesc: Fii tare şi curajos, să nu te temi, nici să te spăimântezi, căci Domnul Dumnezeul tău este cu tine pretutindenea, oriunde vei merge"

Sfânta Evanghelie după Matei Cap.1, versetul 9

"Veniţi la Mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Eu vă voi odihni pe voi."

Epistola către Evrei a Sfântului Apostol Pavel Cap.13, versetul 6

"Pentru aceea, având bună îndrăzneală, să zicem: "Domnul este într-ajutorul meu; nu mă voi teme! Ce-mi va face mie omul?"

Psalmul 93, versetul 22

"Dar Domnul mi-a fost mie scăpare şi Dumnezeul meu ajutorul nădejdii mele"

PSALMUL 117, versetul 1

"Lăudaţi pe Domnul că este bun, că în veac este mila Lui."



9 comments:

  1. Bine că ai scris postarea asta!!! Mi-am adus aminte că în sarcină cu psalmul ăsta am supravieţuit eu: http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=26

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am gandit si la tine in intocmirea lui :). Eu cu versetul acela "nadadjuiti intru Domnul ca este bun, ca in veac este mila lui" am supravietuit o perioada si am avut un shift in ganduri de la "Dumnezeu ma pedepsete" la "Dumnezeu imi vrea (totusi) binele" ...

      Delete
  2. Am citit de vreo doua ori titlul sid e fiecare data l-am citit gresit (pentru copii anxiosi). De fapt e pentru copii mai mari:) Multumim:)

    ReplyDelete
  3. Hihi, pai poate si poza atasata te-a indus in eroare? Dar e bine cum ai citit titlul! :P

    ReplyDelete