Sunday, February 3, 2019

Acum...04.02.19


Experimentez...
...am avut pe final de săptămână câteva zile foarte ciudate. Ca pe vremuri :). Zero energie, zero motivaţie, zero chef. La muncă au reapărut nişte situaţii. Ţine mult de cum mă raportez eu, cred. Nu ştiu de ce mai ţine. Nu mă mai interesează.
...nişte temeri vizavi de un subiect despre care am mai tot scris eu pe aici pe blog. Însă voi vedea de mâine încolo ce şi cum. Decizia mea e să fac tot ce mă înfricoşează, tot ce mă anxietează, toate lucrurile pentru care găsesc "n" argumente să nu le fac...
...o stare de nervozitate.

Ma uit la/ascult...
...ascult acum acest mix:


Mă bucur să...
...fi trecut într-o nouă lună.

Fac...
...am pus început pentru noi proiecte creative. Unul din ele, cel despre care am tot zis în acest mini-jurnal la punctul "fac", dar despre care nu era momentul să vorbesc, poate fi regăsit aici. Mâine scriu mai pe larg despre ce şi cum.

Scriu...
...aici pe blog şi in jurnalul pe puncte.

Pot...
...să rămân optimistă şi încrezătoare.

Planific...
...mă gândesc la perioada verii. Mi-aş dori să o iau într-o direcţie, în călătorie.

Visez...
...alternez între vis şi realitate. Mă străduiesc să nu idealizez nimic şi să iau lucrurile cum vin.

Beau...
...apă multă, ceai mult. Cafeaua devine din ce în ce mai neplăcută...

Mă simt...
...uşor demotivată. Până reapare motivaţia, trag de mine să mă repun pe şine.

Mă gândesc...
...la concluziile la care am ajuns în ultima vreme. Ar fi bine să le notez pe undeva, să le am la vedere, pentru zilele în care le uit...

Cărţi pe noptieră...
...

Gătesc...
...nu mai pot mânca lucruri complexe, ouă, şuncă, ceapă, usturoi. Cu ceapa şi usturoiul observasem demult, iar cu ouăle şi şunca, sau chestiile grase, după toxiinfecţia alimentară din ianuarie.

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut?

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...