Monday, February 18, 2019

Acum...18.02.19


Experimentez...
...frici şi adrenalină.

Ma uit la/ascult...



Mă bucur să...
...să fi primit şi lucrurile pe care nu le-am cerut. Lupta însă e grea, frica o tai cu cuţitul. Singurul dezavantaj e că mă epuizează, wk-ul acesta am dormit foarte mult şi cred că de la epuizarea asta interioară.

Fac...
...mai nimic.

Scriu...
...aici pe blog şi in jurnalul pe puncte.

Pot...
...să privesc lucrurile în ansamblu şi să sper în bine şi mai bine.

Planific...
...să reiau scrisul în jurnal, să ma organizez mai bine pe segmentul lucrului cu mine. Aş mai vrea să fac nişte conspecte pe arte...

Visez...
...să alerg pe malul mării, sau prin oraş.

Beau...
...apă, cafea.

Mă simt...
...agitată ca un Pepsi.

Mă gândesc...
...să accept lucrurile pe care nu vreau să le accept. Să nu fug, să mă împrietenesc cu anxietatea.

Cărţi pe noptieră...
..."Cum să fii fericită în dragoste şi căsătorie" de Valentina Moskalenko. O recitesc, e mai mult o carte de self-help, de căutare în interior.

Gătesc...
...am făcut pateu de casă din ficaţei de pui, ciorbă din aripi de curcan...

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut?

2 comments:

  1. Ne-am bucurat de caldura din weekend. Pe scrut am stat 2 zile pe afara, am gatit la tuci si am umblat prin noroi. De aici rezulta ca am de curatat 10 perechi de incaltaminte si de spalat de doua ori pe atatea haine plus geci. Toti tusim din dimineata acesta. Oh joy!

    ReplyDelete
  2. Cu multe de făcut. Ca și asta, de altfel. Aștept ziua de vineri. :)

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...