Monday, February 25, 2019

Acum...25.02.19


Experimentez...
...multe lucruri noi, iar eu-s ascunsă după copac.

Ma uit la/ascult...
...

Mă bucur să...
...

Fac...
...mai nimic.

Scriu...
...aici pe blog.

Pot...
...să trec de la o zi la alta.

Planific...
...să fac curat în dormitor și baie.

Visez...
...să fiu iar într-un echilibru.

Beau...
...apă, cafea.

Mă simt...
...confuză.

Mă gândesc...
...că Dumnezeu îți dă fix ce Îi ceri. Dar nu știi niciodată dacă ești pregătit să faci față la ceea ce ți-ai dorit.
...că-s un om dificil.
...că mi-e greu să-mi deschid sufletul, deși am impresia că o fac ușor.
...că mi-e rușine cu mine așa cum sunt și cu conflictele cel puțin penibile pe care le simt în interiorul meu.

Cărţi pe noptieră...
..."Cum să fii fericită în dragoste şi căsătorie" de Valentina Moskalenko.

Gătesc...
...nimic.

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut?

1 comment:

  1. Esti un om puternic si formidabil, asta esti!
    O s o spun pe sleau: invidia vrajmasului iti insufla gandul de rusine cu tine. Pleaca de acolo, nu e gandul tau!
    Te imbratisez, Irina!
    Maria

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...