Wednesday, March 20, 2019

Acum...19.03.19


Experimentez...
...multe călătorii. Am fost de două ori în Bulgaria, o dată în Tulcea la cetatea Enisala etc., în decurs de aproape 1 lună.
...un ritm amețitor al curgerii zilelor.

Ma uit la/ascult...
...mă mai uit pe Youtube la documentare.

Mă bucur să...
...fi scris aici.

Fac...
...curat în casă. Mi-am redus și încă reduc cam tot ce am prin casă la minim. Nu mai am obiecte de care sunt atașată emoțional, nu mai am nimic care nu are un scop imediat sau o utilitate practică ACUM. Mă gândeam cât de încarcată eram în trecut cu detoate...de la produse cosmetice și până la icoane și cărți de rugăciuni. Degeaba ai sute de cărți de rugăciune și icoane, dacă tu nu te rogi măcar din/la una...

Scriu...
...aici pe blog, în jurnalul pe puncte și în jurnal.

Pot...
...să dau maximul din mine, să fiu vrednică, să fiu bună, să fiu iubitoare, să am încredere în ce a pus Dumnezeu în mine, să am credință, să sper, să fiu optimistă și pozitivă în năzuințele mele. Mă amuză valul acesta de încredere... și mă gândesc dacă faptul că mi-am pus în cameră un tablou cu un fragment din Coloseni 13 și faptul că-mi sare mereu în ochi cuvintele ”dragostea toate le crede” nu are vreo legătură cu asta...

Planific...
...sau intenționez să-mi planific în avans atelierele de la Cercul de creativitate, pe o perioadă mai lungă de timp. Sunt băgată, pentru o vreme, într-o serie de plăți lunare, pe lângă plățile lunare obișnuite (întreținere, facturi, mâncare, rată mașină, rată card etc.), în niște direcții în care îmi aloc o parte din venituri. Pentru atelierele de la cerc, plătesc chirie pe un spațiu, plus utilități. Suma nu e foarte mare, dar de la lună, la lună, se simte. Dacă nu am activitate, deci ateliere, plătesc practic degeaba. Nu vreau să fie așa. Am alocat o perioadă de un an de zile pentru anumite segmente din viața mea și am zis că voi da maxilul de potențial în acest răstimp. La final voi vedea dacă se merită să mai continui pe acele segmente, sau pun stop. Activitatea cu Cercul de creativitate e una din ele și n-aș vrea să fie doar o acțiune pe care cheltuiesc în van niște bani. Pe de altă parte, pe cât te implici, pe atât ai și rezultat. Mi-am dat seama că-s o fire ambițioasă și cam tot ce mi-am dorit (fie financiar, fie pe plan sufletesc, fie intelectual) am obținut, dar asta a fost direct proporțional și cu implicarea mea, cu partea mea de acțiune. Pentru că...”pică pară mălăiață în gura lu nătăfleață” nu e deviza mea de viață. Na și rima! :))

Visez...
...la un moment de pace. Scriam ironic pe pagina mea de Facebook că mă cheamă pace și-s război. Aș vrea măcar pe anumite bucățele din viața mea să am niște certitudini, deci nu doresc pace 100%, dar măcar unele chestii să fie clare. Dar eu am dubii și nedumeriri pe peste tot: job, plan afectiv, plan duhovnicesc, plan intelectual, casă, masă etc. :))

Beau...
...ceai, apă, cafea.

Mă simt...
...bulversată, dar încrezătoare.

Mă gândesc...
...că mi-e dor de anumite perioade și stări trecute din plan sufletesc. Totodată, îmi doresc mult ca fiecare zi să fie ceva nou și să nu mă raportez la trecut, chiar dacă trecutul a inclus și perioade frumoase și bune. Am șansa ca AZI să fie cea mai frumoasă zi din viața mea prin fapte bune, iubire de aproapele, trăit în credință și optimism.
...că în viață primești pe cât investești.

Cărţi pe noptieră...
..."Cum să fii fericită în dragoste şi căsătorie" de Valentina Moskalenko (scot idei din ea) și ”Copilul invizibil” de Gaspar Gyorgy.

Gătesc...
...pate din semințe crude de floarea soarelui, legume la cuptor, supă cremă de legume, salată de fasole roșie.

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut?

4 comments:

  1. As vrea sa aflu mai multe despre cea de-a doua carte. E scrisa de un psiholog, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laura, da, psihoterapeut este Gaspar, din ce am inteles din carte.

      Poti citi mai multe despre acest titlu aici, unde este si redusa foarte mult: http://www.elefant.ro/carti/carte/parenting-si-familie/dezvoltare-personala-familie/copilul-invizibil-366876.html

      Delete
  2. Frumos! O sa preiau si eu modelul acesta de jurnal pe blogul meu, daca esti de acord :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place, Ramona. Chiar te rog sa preiei acest format. Si eu l-am preluat la randul meu, dar nu mai tin minte de unde, cred ca de pe undeva de pe un blog din State.

      Numai bine!

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...