Monday, April 15, 2019

Acum...15.04.19


Experimentez...
...o mică bucurie. Scriu săptămâna viitoare despre ce vorba :P.

Ma uit la/ascult...
...am fost la film sâmbătă, la ”Șefa care s-a făcut mică”. Era sala full, a fost drăguț. Cred că nu am văzut un film cu negri care să nu-mi placă/să mă amuze.

Mă bucur să...
...fi fost în săptămâna cu Școala altfel la Muzeul Antipa și la Zoo în București. Mereu mă minunez în fața naturii, de complexitatea cu care le-a făcut pe toate Dumnezeu. La grădina zoologică erau multe, multe animale de toate felurile, culorile și formele. M-am bucurat să vad pasărea mea preferată - flamingo.

Fac...
...nu fac mare lucru.

Scriu...
...aici pe blog.

Pot...
...să cer luminarea lui Dumnezeu în situațiile care par fără ieșire.

Planific...
...să-mi caut un nou job. De 6 ani tot zic asta :). Însă anul acesta este anul schimbărilor.

Visez...
...la multe și mărunte.

Beau...
...apă, cafea.

Mă simt...
...destul de bine, având în vedere vremea asta capricioasă!

Mă gândesc...
...că mai e puțin și trece și postul și vin sărbătorile de Paști. Mult a fost, puțin a rămas. Anul acesta se leagă sărbătorile cu ziua de 1 mai, când e liber. Mi-ar plăcea să merg la un grătar cu ai mei măcar pe 1 mai.
...că regret că n-am mai scris și în Jurnal de mulțumire, deși motive am avut cu nemiluita.

Cărţi pe noptieră...
...citesc "Iubeşte şi fii iubit(ă)" - Domnica Petrovai. Am încredinţarea aceasta lăuntrică, că spre mine vin cărţile de care am cu adevărat nevoie într-un moment anume. Cartea aceasta, care priveşte ideea de relaţie lipsit de siropul cu care ne-a îndoctrinat media, e o carte minunată, necesară oricui.

Gătesc...
...nu am mai gătit nimic.

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut?

2 comments:

  1. sapt a trecut la mine.
    Altfel, tocmai am trimis un cv. sa vedem ce iese.

    De gatit, eu gatesc multe :) - ca e musai.

    ReplyDelete
  2. Am vazut filmul. Chiar m-am amuzat!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...