Monday, April 22, 2019

Acum...21.04.2019


Experimentez...
...spuneam săptămâna trecută că am avut o mică bucurie și că amân împărtășirea ei. Pe Okazii, unde am un cont unde tot urc diverse produse și obiecte de care nu mai am nevoie, de la cărți la radiatoare :)), am pus și o icoană pe sticlă lucrată de mine acum ceva timp, iar cineva a comandat-o. M-a motivat treaba asta și m-am dus să mai cumpăr un kit (un geam mic cu ramă).

Ma uit la/ascult...


Mă bucur să...
...fi intrat în vacanță. Mai sunt doar azi și mâine pe la școală, apoi am concediu, până pe 6 mai.

Fac...
...nimic, planuri de curățenie, cel mult :)).

Scriu...
...pe blog, în bujo.

Pot...
...să iau fiecare zi pe rând.

Planific...
...lunea trecută ziceam că am în plan un job nou. Joi șeful mă anunță de o mărire de salariu... :)) Din seria ”unde dai și unde crapă” :)). Deci o vreme sunt încă ”prinsă” aici...

Visez...
...la o mică escapadă în această mini-vacanță... Anul acesta am ieșit destul de des din oraș, din casă și m-am simțit foarte bine!

Beau...
...apă, cafea, azi am făcut și un suc de fructe, ceea ce e bine!

Mă simt...
...bine. Am avut iar niște zile dark. Am câteva zile pe lună când devin irațională și în care am un haos  total în cap. În acele zile e bine să stau cu pătura pe cap și să nu întreprind nimic esențial, să las furtuna să treacă.

Mă gândesc...
...că mi-e frică de lucrurile în ansamblu. Când privesc ceva care e anxietant pentru mine la modul de luni, ani, zeci de ani, mă ia cu panică rău (relații familiale, o relație de cuplu, relația cu Dumnezeu, munca, pasiunile mele). Când privesc lucrurile astea pe fragmente foarte mici, de o zi, nu numai că mă simt bine, dar și rezultatul față de acele lucruri e mulțumitor.
...că sunt un om căruia i s-au îndeplinit toate dorințele, chiar dacă într-un mod tare ciudat. Mi-amintesc că acum ceva vreme, poate mai bine de un an, îmi notasem pe o hârtie ce-mi doresc dpdv financiar, ce salariu să am, iar acum am fix suma aceea la salariul net...

Cărţi pe noptieră...
...citesc "Iubeşte şi fii iubit(ă)" - Domnica Petrovai (psihoterapeut). Am mai luat câteva cărți, nu m-am putut abține. Am luat cartea ”Carte despre feminitate” - Petru Kolomeitev (preot și psiholog). Nu e neapărat ce mă așteptam să fie, dar e drăguțică. Am mereu dubii când scrie despre feminitate un bărbat, poate din cauza asta nu a fost ce mă așteptam să fie :)).

Gătesc...
...nu am mai gătit nimic.

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut?

2 comments:

  1. Nu intamplator a hotarat Dumnezeu sa mai ramai pe acolo. 😊 Bucura-te, caci ai de ce, nu te mai gandi ce te asteapta in viitor, El e deja acolo! Te imbratisez!

    ReplyDelete
  2. Mi ai facut o bucurie mare, Irina! Tare ma bucur ca ai vandut icoana dar mai ales ca ai mai luat un kit! Ma gandesc ca e coplesitor sa te gandesti ca icoana facuta de tine va fi sfintita si cineva se va ruga la ea...
    Doamne ajuta!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...