Sunday, June 16, 2019

Acum...17.06.2019



Experimentez...
...lentoare. Vara nu e punctul meu forte.

Ma uit la/ascult...
...

Mă bucur să...
...fii venit vacanţa, deşi vom avea activitate în continuare şi pe vară.

Fac...
...planuri.

Scriu...
...aici, în jurnal, în jurnalul pe puncte.

Pot...
...să las în trecut tot ce nu mă mai reprezintă, tot ce e păgubos, tot ceea ce nu sunt.

Planific...
...diverse, multe şi mărunte.

Visez...
...la un viitor bun, liniştit, luminos, în echilibru, în sens, în armonie, în iubire, în creştere, în respect, în bucurie, în frumos, în sprijin, în pace, în vindecare, într-un opus a ceea ce am cunoscut în anii mei de viaţă de până acum.

Beau...
...ceai de ghimbir cu lămâie, cafea, cappucino la plic.

Mă simt...
...răcită. Miercurea trecută a debutat cu o durere puternică de gât, ulterior am dat-o pe tuse şi nas înfundat și/sau care curge. E o stare de ”vis”, acum, vara...

Mă gândesc...
...că dacă aş fi avut răbdare, dacă aş fi avut credinţă/încredinţarea că voi trăi lucrurile pe care le trăiesc acum, ultimii mei ani ar fi fost mai liniştiţi şi mai plini cu respect de sine. Dar ce să-i faci, unele lucruri le înţelegi doar după ce ai trecut prin ele, mai ales cu o căpoasă ca mine, căreia i-a plăcut mereu să ia toate pragurile cu capul...
...că e imperios necesar o întoarcere onestă la formele de spiritualitate bătătorite de ani şi de înaintaşii noștri. În ceea ce mă priveşte, la ortodoxie, la Hristos. Am dat pe Fb despre nişte pseudo-înţelepţi de m-a luat cu furnicături pe şira spinării. Uneori simţim cu toţii a face interpretări ale unor texte, citate, pasaje din Evanghelie etc., dar să te dai iniţiatorul unei noi religii, deţinătorul unor informaţii mai presus de Hristos, spre exemplu, să-L faci manipulator şi mincinos pe Iisus mi se pare...nu ştiu, m-a luat literalmente cu panică citind aberaţiile unora...(exemplu: că Biserica te leagă în astral prin dezlegările pe care le-ar face ea şi că-ţi leagă sub biserici şarpele kundalini şi sufletul şi că de asta ajungi unii depresivi şi fără viaţă în ei... Da, luaţi de rumegaţi, cu pâine, că aşa am luat-o şi eu:)))).

Cărţi pe noptieră...
...un nou titlu deosebit: "Drumul independenţei" - Piotr Dmitrievski.

Gătesc...
...ciorbă de fasole de post, fără carne, salată de vinete...Îmi era tare poftă de vinete coapte, din astea proaspete... Vara asta cred că doar aşa ceva voi mânca, plus ardei copţi, plus brânză cu roşii, plus fructe...

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...