Tuesday, July 2, 2019

Acum...01.07.19



Experimentez...
...zile dificile, în care nu mă recunosc.
...gândăcei în casă. Aici la aprtamentul meu m-am confruntat cu șoareci, dar cu insecte nu. Acum văd că am furnici, păianjeni și aseară am văzut ceva gândac urât la baie, din acela de se face de la umezeală și apă. O să fac o curățenie mai strașnică, apoi să dau cu spray de insecte.

Ma uit la/ascult...
...la nimic. Mă gândesc cum să mai reduc butonatul de aiurea pe telefon și tândălitul pe internet fără folos. Am găsit la mănăstirea Techirghiol, la pangar, o cărticică cu rugăciuni către Sf.Efrem cel nou în care era una special pentru dependența de internet.

Mă bucur să...
...fiu sănătoasă fizic, miercuri fac 3 săptămâni de când am început să trag cu răceala, dar treptat văd că se duce.

Fac...
...nimic și sunt hotărâtă cu toată ființa mea să schimb acest lucru. Lipsa de acțiune și activitate te aduce în niște stări dubioase tare!

Scriu...
...aici pe blog, în jurnal și în jurnalul pe puncte.

Pot...
...să cred în ajutorul și bunătatea lui Dumnezeu în ciuda tuturor dovezilor contrare care se ivesc în interiorul meu.

Planific...
...să iau viața pas cu pas.

Visez...
...la a crede în imposibil, cu orice preț, cu ultima fibră a ființei.

Beau...
...cafea, apă și ceai de mușețel.

Mă simt...
...bine fizic.

Mă gândesc...
...la multe, mărunte. La o reorganizare a zilelor și vieții, a mă lua în mâini și a mă lucra, pe segmentul ce-mi revine mie.
...și la altele.

Cărţi pe noptieră...
...am tras de un singur titlul să-l termin: ”Îndrăgostirea, iubirea, dependența” - psiholog Olga Krasnikova, preot Andrei Lorgus. O carte FOARTE bună! Genul de carte care te aduce la pământ prin descoperirile pe care le faci despre tine, apoi te ridică sus la nădejdea în mila atotcuprinzătoare a lui Dumnezeu.

Gătesc...
...nimic. Am mâncat pe la muncă, iar de cină am ciugulit ce mai aveam pe acasă, sau am mâncat fructe.

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...