Monday, July 15, 2019

Acum...15.07.19



Experimentez...
...tot ce ascunzi, iese la iveală mai devreme sau mai târziu, deseori în cele mai nepotrivite momente ale vieţii tale.

Ma uit la/ascult...
...

Mă bucur să...
...am la cine să apelez la nevoie. Trauma se instalează când simţi că nu ai cui să te confesezi și să spui cele prin care treci, oricât de aberante ar suna în urechile tale.

Fac...
...puţină lumină în mine. Lucrurile sunt atât de legate între ele. Mă întreb dacă voi vedea limanul, într-o zi și daca la capătul lui va fi bine.

Scriu...
...mai puţin decât aș vrea.

Pot...
...să nu renunț la cele ale credinţei.

Planific...
...nimic momentan.

Visez...
...la zile mai bune.

Beau...
...apă, cafea.

Mă simt...
...nu foartr ok, dar am început să-mi întind antenele, să cer ajutor și păreri avizate. Azi am primit deja un răspuns, pliat pe cele ce le trăiesc, ba pe și mai mult decât aș fi sperat. Mi s-au dat niște traiectorii pe care să lucrez.

Mă gândesc...
...că puteam folosi ultimii 6 ani din viaţa mea ca să mă caut mai bine, să mă vindec, sau să îmi dau silinţa s-o fac. Dar văd că unele lucruri ies la iveală doar când ești în anumite contexte de viaţă. Ce vreau să subliniez e că fiecare clipă e importantă și trebuie folosită, indiferent traseul pe care te aflii (adâncirea în credinţă și în relaţia cu Doamne, vindecarea, lucrul la un proiect personal, de suflet)...ce să mai, să nu trăim degeaba!
...că am luat în râs, sau am tratat cu superficialitate unele lucruri din viaţa mea.
...că m-aș simți împlinită dacă aș lucra într-un domeniu în care să ajut oamenii, în special copiii. Încă nu văd exact care at fi acest traseu, doar simt vag ceva.

Cărţi pe noptieră...
...mai am câteva pagini din cartea "Vinovăţia"-Marina Suldina. Foarte ok. Îmi doresc mult să scot citate din ultimele cărţi citite și să le pun aici, poate vor fi de folos cuiva.

Gătesc...
...am luat ingrediente sa fac o salată caprese. Sunt curioasă ce gust va avea.

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...