Thursday, July 11, 2019

Jurnal de mulțumire ♥

Doamne, sunt recunoscătoare şi Îţi mulţumesc  :

 pentru grupul meu de sprijin: Diana, Anca, Crenguța și toate celelalte fete care-mi mai scrieți, vă știți voi, colega Nico, pentru psihologii din viața mea: Andreea, Silvia și Laura, pentru pater Ionuț, pentru doctorița mea de familie și pentru doamna doctor Irina, omul la care știu că pot apela dacă lucrurile devin grave (să nu fie!), pentru Sfinții mei ocrotitori: Efrem cel nou, Ioan Rusul, Ioan Maximovici și Nectarie, pentru Maica Domnului Prodromița;
♥ pentru sentimentul acela când faci curat prin casă și eliberezi un spațiu de lucruri inutile;
♥ pentru sănătate;
♥ pentru cărți, informație, cunoaștere;
♥ pentru scris;
♥ pentru cafea;
♥ pentru somnul odihnitor, care aduce pace în gânduri;
♥ pentru porumbul fiert;
pentru rochiile lungi, de prințesă;
♥ pentru C.

                                                 ♥ Tu pentru ce ești recunoscător azi? 

2 comments:

  1. Ups, hai ca la asta nu m-asteptam, esti tu prea draguta! :) Sunt recunoscatoare ca ma faci sa ma gandesc pentru ce sunt recunoscatoare! :D

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...