Monday, January 27, 2020

Acum... 20.01.2020-26.01.2020

Un mini-jurnal al săptămânii 20.01.2020-26.01.2020

O fotografie de acum... 


Așa arăt eu când vorbesc din suflet... 😂😂





Experimentez...
...

Ma uit la/ascult...
...ascult Romantic FM.

Mă bucur să...
...fi participat la un curs de formare în zilele de 24-25.01 despre învățarea integrată. Deși a fost obositor, a meritat... Mereu putem învăța ceva nou. Mai am două week-end-uri de bifat.

Fac...
...nimic deosebit, doar strictul necesar de pe o zi pe alta.

Scriu...
...pe blog, în agendă. Mi-am luat o agendă nouă, dar mi se pare foarte puchinoasă, mică.

Ce am făcut pentru a economisi săptămâna aceasta?

Nu am cheltuit de aiurea. Dacă am făcut cumpărături, au fost necesare. Mi-am planificat mesele în avans, pentru a nu mai cumpăra pe ultimul minut nimicuri, sau mâncare semi-preparată, sau fast-food, sau produse congelate. Nu mi-am mai luat rogodele la job (eram client fidel la Tortitzi, covrigi Cornelius cu semințe, Bake Rolls și Oreo...).

Ce am făcut pentru sănătatea mea fizică și psihică săptămâna aceasta?

M-am străduit să beau apă mai multă, minim 1L-1.5L. Sunt încă în urmă cu somnul, cu mișcarea etc.

Ce am făcut pentru visurile/pasiunile mele săptămâna aceasta?

Foarte puțin...

Ce am făcut pentru sufletul meu și pentru relația cu Dumnezeu în săptămâna aceasta?

Sunt departe de ce ar trebui să fiu și să fac, sunt într-o fază de mare lâncezeală cu niște implicații interioare pe care nu simt încă să le atac.

Pot...
...să iau fiecare zi de la capăt.

Planific...

...îmi doresc să fac un dar de blog, nu am mai făcut demult...


Visez...
...la nimic. La mai mult realism.

Beau...
...apă, cafea.

Mă simt...
...

Mă gândesc...
... la oferta aceasta foarte bună de la Oriflame, 10 produse la preț redus - 99.99 lei. Un set nou pentru care care doresc să testeze produsele Oriflame, sau să-și pună bazele unei mici afaceri de acasă, spre rotunjirea veniturilor.



Cărţi pe noptieră...
... ”Atomic Habits” de James Clear. E o carte foarte bună!

Gătesc...
...meniul pentru săptămâna în curs:

Luni 27.01
șnițele de curcan cu murături/mâncare de fasole cu afumătură
Marți 28.01
șnițele de curcan cu murături/mâncare de fasole cu afumătură
Miercuri 29.01
fasole scăzută
Joi 30.01
paste cu sos roșu
Vineri 01.02
fasole scăzută
Sâmbătă 02.02
ce a mai rămas prin frigider/mâncat în deplasare
Duminică 03.02
ce a mai rămas prin frigider/mâncat în deplasare


La voi cum a fost săptămâna ce a trecut? Ce planuri aveți pentru săptămâna aceasta?

Vă doresc tuturor o săptămână productivă și liniștită! ❤️

4 comments:

  1. O saptamana usoara! Cand am citit meniul, mi s a facut foame...chiar merg sa vad ce mi face cu ochiul prin frigider :)). Seara frumoasa! Numai bine!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...