Saturday, February 15, 2020

Dar de blog - ediția de iarnă

Am tot menționat aici pe blog de ceva vreme că intenționez să fac un dar de blog. Am reușit să fac într-un final o poză celor 4 articole pe care doresc să le dăruiesc și iată-mă scriind aceste rânduri. Ce va conține darul de blog? Trei produse cosmetice și o carte:


  • cremă de duș Wild Bluebuerry - Oriflame, 200 ml - ”Răsfaţă-te cu o cremă de duş delicios parfumată, plină de beneficiile afinelor pentru pielea ta! Infuzată cu un complex de multivitamine şi extract din afine, lasă pielea catifelată şi împrospătată cu aroma dulce a afinelor.”
  • cremă de corp și față Wild Blueberry - Oriflame, 150 ml - ”Cremă de corp hrănitoare infuzată cu multivitamine şi extract natural din afine ce îngrijeşte pielea uscată pe timpul iernii. Lasă pielea catifelată, suplă şi minunat parfumată cu aroma dulce de afine. Testată dermatologic.”
  • apă de toaletă Full moon for her - Oriflame, 30 ml - ”Notele suculente, luminoase, de floare de piersic şi fruct neroli îmbrăţişează inima florală de gardenia şi iasomie. Miresmele irezistibile de orhidee de vanilie şi muşchi oferă acestei arome o senzualitate aparte.”
  • carte ”Arta de a iubi” - Erich Fromm ”Într-o cultură mercantilă și narcisică, puțini mai reușesc să trăiască o iubire împlinită și autentică, stabilă și satisfăcătoare. Și aceasta, pentru că uităm adeasea că iubirea, ca orice fel de „artă", are nevoie de exercițiu și răbdare, de concentrare și determinare. În această carte clasică, Fromm explorează diversele chipuri ale iubirii, începând cu forma ei romantică (adesea greșit înțeleasă), continuând cu dragostea fraternă și cea erotică și încheiind cu iubirea de sine și de Dumnezeu, precum și cu dragostea pentru părinți și copii. Scris cu jumătate de secol în urmă, acest ghid al îndrăgostitului rătăcit este mai actual ca oricând, oferind, într-un limbaj limpede, căi spre un plus de intimitate, de pasiune și de rezonanță afectivă.”
Pentru a primi acest mic dar din partea Blogului de la mare, va trebui să faci următorii pași:
Înscrierea pentru darul de blog e deschisă până la data de 1 martie, zi în care voi trage la sorți câștigătorul/câștigătoarea prin random.org

Succes!

Irina

9 comments:

  1. Am aflat de Blogul de la mare de la "Casa dulce"

    ReplyDelete
  2. Eu am aflat de pe Facebook! Vă doresc mult succes și multă inspirație!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună ziua, vă rog să urmați pașii menționați mai sus și să dați like celor două pagini de Facebook și share acestei postări.

      Delete
  3. Si eu tot de pe Dulce casa am aflat de blog...interesante postarile. Numai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună ziua, vă rog să urmați pașii menționați mai sus și să dați like celor două pagini de Facebook și share acestei postări.

      Delete
  4. Eu cred ca de la Catrinel am aflat de acest blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună ziua, vă rog să urmați pașii menționați mai sus și să dați like celor două pagini de Facebook și share acestei postări.

      Delete
  5. tu cred ca mi-ai comentat mie pe blog de am venit la tine.
    (Nu particip la dar, ca sunt departe, dar mi-a placut intrebarea ta :* )

    ReplyDelete
  6. Buna !Ma bucur ca am castigat!Oare unde sa-ti scriu adesa?

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...