Thursday, March 19, 2020

Acum...09.03.2020-15.03.2020

Un mini-jurnal al săptămânii 09.03.2020-15.03.2020



Experimentez...
...o perioadă de timp neașteptată, la care nu m-am gândit. Răspândirea virusului corona ne-a luat și pe noi prin surprindere... În primă fază cu tot felul de adrese despre cum să ne ferim, apoi suspendarea cursurilor, apoi... stare de urgență!

Ma uit la/ascult...
...de miercuri (11.03.2020) ne-am dus și noi la muncă program redus, până vineri, apoi stat acasa, deci cu atâta timp liber pe mână m-am uitat nesperat de mult pe Netflix... Sunt și lucruri bune acolo, dar ai de căutat, că pe prima pagină îți afișează numai bălării.


Mă bucur să...
...fim sănătoși...eu, ai mei, cei dragi, familia și prietenii. Sper să trecem cu bine cu toții peste această criză!

Fac...
...curat în casă. Am urmat planul de aici și am terminat parțial. O iau ușor, nu mă grăbește nimeni.

Scriu...
...aici pe blog.

Ce am făcut pentru a economisi săptămâna aceasta?

Mi s-au dat peste cap și planurile de economisire...dar sunt optimistă! Va fi bine, mă voi pune în ordine, chiar mă gândesc că pot face niște lucruri în plus spre a mă regla financiar.

Ce am făcut pentru sănătatea mea fizică și psihică săptămâna aceasta?

Am fost cu bicicleta într-o zi de la job spre casă...wee-pee!

Ce am făcut pentru visurile/pasiunile mele săptămâna aceasta?

Nimic.

Ce am făcut pentru sufletul meu și pentru relația cu Dumnezeu în săptămâna aceasta?

Cu pași mici și siguri mă repun pe drum. Când știi că poți muri oricând, parcă îți vine și cheful de rugăciune și de pocăință, nu?


Pot...
...să am răbdare și să iau fiecare zi pe rând.

Planific...
...o mică grădină... Nu mă las! Am plantat o tufă de trandafir (rosa polyantha) și ceva arbust decorativ (tamarix) și semințe de flori.

Visez...
...să treacă nebunia asta în care ne aflăm.

Beau...
...apă, ceai, cafea.

Mă simt...
...bine și surprinzător de liniștită.

Mă gândesc...
...că pentru că m-am luptat atâția ani cu balauri imaginari produși de anxietate, acum, când balaurul e o leacă mai concret, sunt destul de liniștită, am armele necesare cu care să trec de perioada asta. Deci...tot răul spre bine, se pare că-mi învăț lecțiile.
...că epidemia asta de coronavirus ne-a pus în față o realitate a vieții de zi cu zi: moartea. Când ți-e bine și ți-e confortabil, dosești ideea morții undeva într-un ungher îndepărtat al vieții tale. Când ea bate la ușă într-un fel sau altul...te apucă panica, sau te pui serios pe treabă să-ți faci ordine și prin suflet.

Cărţi pe noptieră...
... ”Atomic Habits” de James Clear şi "Constelaţia semnelor vitale" de Anthony Mara.

Gătesc...
...am reușit, din mila lui Dumnezeu, să țin post. M-am gafat într-un week-end când am mâncat de dulce, dar m-am repus pe drum.

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut? Ce planuri aveți pentru săptămâna aceasta?

Vă doresc tuturor o săptămână productivă și liniștită! SĂNĂTATE TUTUROR! ❤️

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...