Saturday, April 25, 2020

Acum..20.04-26.04.2020


                                             Un mini-jurnal al săptămânii 20.04-26.04.2020

Încep aceste rânduri prin a vă spune un puternic și sincer HRISTOS A ÎNVIAT! Bucurie sfântă doresc tuturor! ✝️❤️

Experimentez...
...niște zile binecuvântate! Să am zile întregi doar pentru mine, să mă organizez după bunul plac, să mă gândesc la ce a fost, ce e și ce va fi, să trăiesc toate astea... cu bucurie! Ceva minunat, păcat că văd în jur cum oamenii parcă caută intenționat să-și amărască și mai mult zilele... asta mă tulbură puțin, dar caut să mă adun iar la ale mele, în interiorul căsuței mele unde mi-e tot mai drag să stau, în interiorul lumii mele cu oamenii la care țin, în interiorul inimii mele unde rând pe rând desțelenesc gânduri și idei și-mi așez viața într-o nouă lumină. Pun înaintea Domnului tot ce am și ce sunt și-i cer atât: sănătate și putere să înfrunt orice furtună interioară și exterioară, iar eu promit să dau vrednicia și hărnicia mea, să transform toate resursele interioare în ceva luminos, bun, inspirațional!

Ma uit la/ascult...
...mă tot uit pe Youtube, pe Netflix am luat o pauză. Mă pasionează documentarele de investigații și m-am tot uitat la astfel de emisiuni/documentare pe Youtube. Pe Netflix văd că au băgat un documentar numit ”Planeta absurdă”, aș vrea să-l văd. De pe Netflix recomand două filme: unul pentru pasionații de literatură, corespondență, umor englezesc, recomand un film vechi și curat - ”Strada Charring Cross, nr.84”:


Și un alt film ”curat„ cum îmi place mie să zic, de suflet - ”Minunea din celula 7”:



Mă bucur să...
...fiu sănătoasă, mă bucur că am cules un buchețel de lăcrămioare și tata mi-a rupt și o crenguță de măr plină de flori, mă bucur că toți ai mei (familie, prieteni, colegi, toate cunoștințele mele apropiate și îndepărtate) sunt sănătoși, mă bucur de pauza pe care a luat-o lumea, mă bucur să fiu.

Fac...
...fasole cu afumătură la slow-cooker. Sunt tare încântată de decizia de a cumpăra această ”oală”, iese o mâncare delicioasă, chiar dacă durează prepararea ei mai mult decât pe aragaz.

Scriu...
...aici pe blog.

Ce am făcut pentru a economisi săptămâna aceasta?

Ca și săptămâna anterioară, economisirea s-a făcut involuntar. N-am mai ieșit din casă, n-am mai cheltuit. Sunt optimistă. Sunt cu plățile la zi, pe martie mi-am luat salariul integral. Mi-am făcut un plan de a-mi acoperi datoriile și cred că de economisire mai serioasă voi putea vorbi abia după ce închei ratele și alte împrumuturi.

Ce am făcut pentru sănătatea mea fizică și psihică săptămâna aceasta?

Am continuat cu mișcarea, dorm suficient noaptea, sunt în grafic. Cântarul arată la fel, dar mă simt mai ușoară, mai în formă. De o lună fac mișcare constant și deocamdată fizic nu se vede, doar eu simt ceva îmbunătățiri, cea mai importantă îmbunătățire: la cap!

Ce am făcut pentru visurile/pasiunile mele săptămâna aceasta?

Cu atâta timp la dispoziție, am reînceput să pictez... Am făcut 3 mici tablouașe în ulei, am în lucru o căsuță de păsări și o geantă din pânză. Am făcut și două felicitări în tehnica colajului.

Ce am făcut pentru sufletul meu și pentru relația cu Dumnezeu în săptămâna aceasta?

”Canonul” pe care mi l-am luat acum e să-i mulțumesc Domnului pentru tot ceea ce este viața mea, darul Lui. Cred că preferă bucuria mea, decât o asceză acră, făcută cu deznădejde și melancolie.

Pot...
...să rămân optimistă.

Planific...
...diverse arii ale vieții mele și câteva postări noi pe blog.

Visez...
...să-mi fac un canal de Youtube.

Beau...
...apă, ceai, cafea.

Mă simt...
...bine.

Mă gândesc...
...că vinerea viitoare este 1 mai. Ce a mai zburat timpul!

Cărţi pe noptieră...
...nu prea am mai citit!

Gătesc...
...Pentru săptămâna ce vine 27.05-03.05 am în meniu:

🍅fasole cu afumătură, ciorbă de pui, fructe, salate, brânză🍅

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut? Ce planuri aveți pentru săptămâna aceasta?

Vă doresc tuturor o săptămână productivă și liniștită! SĂNĂTATE TUTUROR! ❤️

5 comments:

  1. Ce mult ma bucur sa citesc randuri asa frumoase! Sa iti sporeasca Dumnezeu credința si bucuria!
    Si noi avem in plan sa ne uitam la Minunea din celula 7, am auzit ca e tare fain!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga Andreea! Imbratisez mamicuta!

      Delete
  2. O saptamana linistita, Irina!

    ReplyDelete
  3. Nu gatesc nimic cu fasole fara sa o fierb de 3 ori inainte, nu ma simt deloc altfel si asa am invatat de la ai mei, asa o fierb si ei inainte de a o gati+stat o noapte la inmuiat. Acum am avut niste pachete cu fasole fiarta in congelator si am folosit una din ele, de obicei fierb multa fasole si o bag in pungute la congelator, ca gatesc cam 250 g fasole odata.

    Multumesc de ganduri, le intorc cu drag!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...