Wednesday, June 3, 2020

Oferă-ți câte o happy hour

Pentru mulți dintre noi e din ce în ce mai greu să ne limităm la "răutatea zilei". Suntem împresurați din toate direcțiile de tot felul de cerințe, care mai de care mai urgente și mai solicitante. În acest vârtej și iureș al vieții, uitam de noi. Parcă devenim dintr-o data mici roboței aflați în câmpul muncii, sau pe terenul vieții, care trebuie doar sa producă mult, repede și bine. Când nu asculți de tine și de nevoile vieții tale, te poți trezi în situații din care cu greu mai poți ieși, sau din care te poți reechilibra, iar asta o spune Stan Pățitul.



Mi-a plăcut ideea aceasta de a-ți oferi o happy hour, un termen împrumutat din comerț, sau din activitatea barurilor, restaurantelor etc., când, între anumite ore, beneficiezi de anumite oferte de preț sau de produse gratuite.

Ce însemnă happy hour în ceea ce ne privește pe noi? Înseamnă 60 de minute în care ne implicăm în orice activitate plăcută sau satisfăcătoare pentru noi și atât. Înseamnă să facem o listă cu lucrurile sau activitățile ce induc fericirea și să le planificam tot mai des în programul nostru. Înseamnă să tratăm aceste happy hours cu aceeași importanta cu care am trata o întâlnire cu șeful nostru, sau o întâlnire cu clientul nostru cel mai important.

Poate nu avem mereu timp de aceste ”happy hours”, din acest motiv trebuie să ne asigurăm că, în perioadele mai aglomerate, rămâne un răgaz (cel putin câteva minute în fiecare zi, fără nici o distragere), pe care să-l petrecem pe cont propriu, într-un loc liniștit și calm. Să ne concetrăm asupra relaxării, reflectând asupra gândurilor și sentimentelor noastre și revizuind ziua anterioară și zilele ce vor veni. Să folosim acest timp pentru a afla mai multe despre noi și pentru a ne pregăti într-un mod pozitiv pentru zilele ce vor urma. Să facem o obișnuintă din a ne încadra acest timp recreativ în viața noastră!

Ce înseamnă pentru mine un/o happy hour? Câteodată nici nu e vorba de o oră, ci de câteva minute pe care am grijă să le aloc exclusiv mie, zilnic. O cafea dimineața, sau seara aloc câteva minute pentru a folosi o cremă hidratantă de față, o mască, un ser, o cremă de mâini, sau citesc câteva pagini dintr-o carte... important e să fie ceva ce pe termen lung mă va ajuta și va contribui la binele meu interior și exterior.

Dacă sunteți în pană de idei privind aceste happy hour, vă invit la un concurs în care ofer 3 produse de îngrijire (cremă de picioare, cremă de mâini și mască de față), ce îți pot oferi acest moment de răsfăț într-un happy hour. Detalii aici, pe pagina de Facebook Beauty&Wellness



SUCCES!

3 comments:

  1. Cred ca si tehnologia (telefoanele, computerul, tv-ul) ne ocupa mult prea mult timp pretios!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, Laura, am scris si eu despre subiectul acesta aici, pe blog: http://irmarina.blogspot.com/2020/04/ce-fac-eu-cu-timpul-meu.html

      Delete
  2. dimineata devreme este momentul meu pt mine. Liniste in casa, nimeni nu imi cere nimic, pot sa imi zic rugaciunile in liniste si fac mataniile pasnic, sa ies pe balcon (si sa zgribulesc) si sa ma apuc apoi de munca.
    Am mare noroc ca am cateva hobby-uri ce sunt pe sufletul meu (tricotez, cos, jardinierele, cititul, chiar si scrisul pt blog) incat ma detasez de toata agitatia asta. Pe de o parte ma bucur ca am un job, pe de alta parte imi dau seama ca as avea nevoie de unu sa fac la fel de cu drag cum cos si uit de pipi/apa/mancare.

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...