Monday, October 19, 2020

Geantă Rebel Angle de la Oriflame

 De curând am achiziționat o geantă/poșetă nouă de la Oriflame și aș putea spune că mi-a căzut cu tronc instant. Mică, dar suficient de spațioasă cât să intre un telefon, un portofel, chei, șervețele și alte mărunțișuri, într-o formă asimetrică, șui, poate și de aici denumirea de ”Rebel Angle” și cu un material ce-ți ia ochii - un animal print în culoare maro-coniac.

Eu nu am multe genți și cele pe care le am sunt destul de versatile, nu am geanta și ținuta, pentru că nu-s genul, ci sunt o fire practică, inclusiv la capitolul vestimentație, dar îmi plac mult lucrurile de detaliu, care dau un plus de rafinament unei ținute poate banale, în sine. Geanta Rebel Angle e preferata mea și am căutat câteva articole vestimentare la care eu aș asorta-o:










Combinația mea: rochie neagră, geacă de blugi în culoare bleumarin, dresuri și eșarfă în culoarea bordeaux (vișiniu):


Geanta Rebel Angle costă 109.99 lei, la preț de vânzare. Cu cod de client, poate fi achiziționată cu 23% mai puțin, adică cu 84,69 lei.

Reamintesc cu această ocazie despre oportunitatea Oriflame:

  • ai acces la o gamă vastă de produse inspirate din natură,
  • produsele sunt inovatoare și de calitate, iar prețul este accesibil,
  • produsele Oriflame te fac să arăți și să te simți bine,
  • îți poți pune bazele unei afaceri proprii, la care vei lucra în ritmul tău,
  • discount-urile de care beneficiezi: 23% la o comandă între 70 și 299 lei, 30% la o comandă între 300 și 699 lei și 40% la o comandă mai mare de 700 lei.

3 MOTIVE SĂ TE ÎNSCRII LA ORIFLAME

 

Reducere de până la 40% la toate produsele!

Plus beneficii exclusive. Ai acces la oferte speciale, promoții extraordinare și programe cu produse fantastice

 

Lucrezi de acasă

La noi, ai libertatea de a alege când și de unde lucrezi ca să ai mai mult timp să te bucuri de lucrurile pe care le iubești.

 


Comunitate de frumusețe

Fă-ți prieteni noi, află trucuri și sfaturi, participă la evenimente interesante și dezvoltă-ți afacerea cu oameni care îți împărtășesc interesele.

Eu, una, folosesc de 20 de ani produsele lor... iar asta cred că spune totul despre calitatea lor :). Dacă vrei să facem împreună o echipă... dă-mi un semn, sau te pot înscrie singură aici.

 

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...