Monday, January 18, 2021

Acum...11-17.01.2021



  Un mini-jurnal al săptămânii 11-17.01.2021


Experimentez...
...zile relativ liniștite.

Mă bucur să...
...văd că se limpezesc anumite lucruri pentru mine.

Fac...
...acum fac de mâncare.
...fac și planuri. Când mă redresez financiar vreau să încep să fac din lunga listă de lucruri pe care mi le-am dorit în utimii ani și nu le-am făcut. Poate învăț odată și italiana aia :))

Ce am făcut pentru a ierta, săptămâna aceasta? (cuvântul anului 2021 ”iertarea”)

...am făcut ordine într-o căsuță de email mai veche, în care am lucrat o vreme cu maicile de la mănăstirea ”Sf.Arhangheli” pe iertare. Am găsit niște materiale interesate pe care le-am salvat.
...tot într-un proces de iertare și ”vindecare” a trecutului cred că intră și nevoia mea de a mă debarasa de trecut prin forma lui materială. Eu nu am în casă: amintiri inutile (fotografii, flecuștețe, cursuri din școlile făcute, caiete din liceu, manuale, haine care mi-ar aduce aminte de nu știu ce moment, bijuterii pe care nu le folosesc, documente ca facturi, analize etc.mai vechi de 3-5 ani etc.), veselă pe care n-o folosesc, sau care nu-și va dovedi utilitatea prea curând, borcane, bidoane, pungi, cartoane...

Pot...
...să am încredere în Dumnezeu, în viață, în mine.

Planific...
...să mai scriu aici pe blog.

Mă gândesc...
...la multe, la prea multe. La lucruri pe care aș vrea să le fac, dar de care nu mă apuc.
...că trebuie să fac ceva să-mi restabilesc încrederea în mine ca om, ca profesionist. 
...că mi-aș dori mult să fac vlogging. Nu știu câte am eu de zis, dar îmi place să mă aud vorbind, hahahahahaha...

Cărţi pe noptieră...
...„Meridianul Misissippi”- o carte în genul unui jurnal de călătorie în care sunt prezentate niște lucruri inedite despre SUA. Îmi place până acum...

Gătesc...
🍅Puteți urmări jurnalul meu alimentar aici🍅

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut? Ce planuri aveți pentru săptămâna aceasta?

Vă doresc tuturor o săptămână productivă și liniștită! SĂNĂTATE TUTUROR! ❤️

2 comments:

  1. ce frumos junral!
    sa mai scrii despre ce faci si cum merge jurnalul de sufletul tau. Te pup, ne inspiri.

    ReplyDelete
  2. Stii ceva? Si mie mi-ar placea sa am un canal de YouTube! ☺️

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...