Monday, November 14, 2022

Blogonoiembrie 2022 : ziua 1

"Relația cu părinții este pământul, ploaia, soarele și umbra în care trebuie să înflorească dezvoltarea mentală a copilului. Mai presus de orice, familia este locul în care copiii vor avea experiențe transformatoare care hrănesc creșterea.” Gabor Mate

    

rodiu decorativ în curtea părinților mei, astă vară

Toamna și-a intrat în drepturi la Constanța. De vreo două zile temperaturile au scăzut, azi și ieri a fost cețos afară. Aseară am dat drumul și la centrală, pentru că s-a răcit bine în casă.

Am intrat în a 10 a săptămână de școală. Dacă nu ar fi schema: munții de hârtie ceruți de școli și responsabilii de comisie (bașca modul în care îți sunt solicitate de unii dintre ei, este extrem de agasant), clasele de a VIII-a care sunt un pisc al proastei creșteri și obrăzniciei (tot ce era cât de cât ținut sub preș/control, până la clasa a VIII-a, explodează fără nici o reținere în unii copii), naveta și școala de la sat, aș zice că e ok totul dpdv profesional. Oboseala și-a făcut simțită prezenta și nu știu când trec de la o zi la alta, uneori intru într-o nouă săptămână de lucru la fel de obosită ca ziua în care o închei. Tot zic că mă apuc de pregătirea materialelor pentru examenul de definitivat, chiar și de învățat, însă nu știu unde să mai strecor și asta.

Programul încărcat, responsabilitățile din afara serviciului, ora de iarnă, când deja pe la ora 16 de semne că se întunecă și frigul simt că încep să-și pună amprenta pe starea mea de bine emoțională, care numai bine nu e :).

Poate dacă scriu mai des aici, în jurnalul meu virtual, mă voi simți mai motivată și mai încrezătoare în zilele ce vin.

Am postat citatul de sus, frunzărind niște hârtii pe care trebuie să le pun în ordine. Nu voi scrie nimic pe marginea lui, îl las așa, să se folosească de el cine are nevoie.

O săptămână ușoară tuturor!

2 comments:

  1. hai, inca un pic si vine mini-vacanta de 1 decembrie :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am două inspecții la clasă săptămâna aceasta, dacă scap și de ele, mă voi liniști. Și da, abia aștept mini-vacanța!

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...