Tuesday, November 15, 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 2

 "Este necesar să creăm în inima copilului un spațiu pentru certitudinea că el este exact persoana pe care părinții o iubesc și doresc. El nu trebuie să facă nimic sau să fie diferit în vreun fel, ca să merite acea iubire - de fapt, el nu poate face nimic, fiindcă iubirea nu poate fi câștigată și nu poate fi pierdută.” Gabor Mate


Stejar și ghinde, din grădina din fața bibliotecii județene din Constanța

Mă bucur mult că mi-am luat avânt, inspirată fiind de Irina, să mă alătur acestei provocări de a scrie zi de zi aici, pe blog. Veți râde, dar eu cel puțin o dată în zi, îmi scriu imaginar, în minte, o postare pe blog. Lucruri despre care să scriu aș fi tot avut, dar nu am reușit să mă adun în acest colț de spațiu virtual să le și spun, deci blogonoiembrie vine mănușă...

Azi se anunță iar o zi încărcată, cu 3 clase de a VIII-a, cu un simultan și cu încă două ore, pe lângă simultan, la o școală de la sat. Când m-am prezentat la una din cele două școli unde am găsit post mai ok în acest an școlar(altă variantă aveam să mă duc în Constanța pe un post rezervat, sau să predau în 3-4 școli, deci nu), mi s-a spus că există o școală structură la respectiva de care vorbesc acum și care e la câțiva km de localitate, la sat. O parte bună din acei copii sunt ok, sunt nevinovați și au și ei dreptul la educație, mai ales că, acea școală umilă de sat, a dat elevi care au ajuns pe la licee de prestigiu din Constanța, cu note mari la evaluarea națională. Însă e ceva ce-mi repugnă la acea școală și nu-mi dau seama ce. Poate distanța mare față de casă...nu știu!

Mai trag de cafea, mai vreau să rezolv două-trei lucruri la calculator și plec spre școală.

Zi ușoară tuturor!

1 comment:

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...