Wednesday, November 16, 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 3


Azi am una din cele două inspecții la clasă cu directorul unității. Deși nu mă îndoiesc că nu va ieși bine, m-am zvârcolit toată noaptea în pat. Am vrut să fac proiectul de lecție aseară, după ce am ajuns acasă, dar după ce am mâncat, am adormit când m-am întins puțin în pat. Aș vrea să mă organizez mai bine, să nu mai las nimic de pe o zi pe alta, pentru că am observat de mai bine de un an încoace, că deși nu-s lucruri imposibil de făcut, sau peste puterea mea, simplul fapt că nu le fac, că le amân, mă consuma interior fantastic, pentru că în minte îmi fac tot felul de scenarii despre cât de greu e de făcut acel lucru (vorbesc aici de pregătirea pentru examenul de titularizare, diferite teme pe care le aveam când mă pregăteam la franceză, documente cerute de școală sau cum a fost cu acest proiect de lecție).



Culorile toamnei...

Aseară m-am întors așa încărcată, a fost ziua cu cele trei clase de a VIII-a, încât m-am uitat pe internet să văd dacă am vreo variantă să renunț la școala această și să iau altceva. Mă încarcă și tensionează teribil câteva clase din această școală, care nu au fost puși la punct niciodată, nici măcar după repetate abateri. Și colectivul de aici e rece și distant, mă simt ca o intrusă prin cancelarie, iar directoarea te privește ca pe ultima cârpă. E foarte greu să răzbești și să evoluezi când de pe margine nu e măcar unul să te încurajeze. La școala de anul trecut, le aveam pe cele două colege de pe catedră care îmi mai dădeau un feed-back și asta conta mult.

Mâine sunt liberă, poate voi avea un tonus ușor mai bun.

Irina

3 comments:

  1. putere , rabdare - rodica

    ReplyDelete
  2. Irina,
    nu toate joburile sunt asa de vis cum avusi tu inainte.
    Am schimbat si eu jobul (pt bani si diversitate) dar ...ghinion. No, asta e, bine ca avem job si sa ni-l facem singure mai bine.

    Cat despre organizare treburi marunte si multe si nu lasat pt ultimul minut, pe mine ma ajuta scrisul si taiat de pe hartie sau facut un CHECKED cu pixul verde. E o satisfactie aparte sa le vad asa, in exterior.Inclusiv pt hobby, sau vazut cu prietenii sau chiar pt analizele medicale anuale.
    Sa te uiti si sa refaci teste de sange de vit D, magneziu, cupru, etc pt ca acestea scad cum vine frigul si sunt fiecare importante in producerea de hormoni (serotonina, dopamina, cortisol, tiroide, etc - toate au un rol in viata emotionala)

    ReplyDelete
  3. Nu aștepta validare din exterior. Ai așteptări prea mari. În învățământ nu le vei primi niciodata

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...