Wednesday, November 30, 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 7

S-a încheiat și luna noiembrie, s-a încheiat și provocarea ”blogonoiembrie” ediția 2022. Nu am reușit să scriu pe blog decât echivalentul la o săptămână, dar nu cred că e rău.

La Constanța vremea este foarte mohorâtă, de ceva zile bune deja și, ca niciodată, simt că mă apasă foarte tare atmosfera asta, mă deprimă teribil, deși, pe vremuri, o zi înnorată, ploioasă îmi dădea energie și poftă de lucru. Deh, se pare că bătrânețea te schimbă în moduri la care nu te-ai fi gândit :)).

Am încercat să contracarez întunericul de afară cu ceva lumânări parfumate, însă mă irită fumul toxic pe care îl degajă. Mai încerc cu instalația de brad, când îl voi împodobi și poate reușesc să-mi cumpăr o instalație tip perdea, de pus la fereastră. Să văd!

În rest... ce să mai zic. S-au mai limpezit puțin apele la muncă și m-am decis să iau și eu lucrurile puțin diferit. Dacă ar fi să pun metaforic lucrurile în perspectivă, mă simt ca și cum intru într-o pădure cu majoritatea copacilor crescuți strâmb, iar eu încerc să-i îndrept trăgând de ei, sau punându-i la pământ cu barda, ca să răsară din nou. O muncă de Sisif! Nu pot decât să trec printre acești copaci, cu lumina din mine cât mai tare aprinsă, ca la final, cine e de îndreptat, s-o facă de la sine, prin hotărâre proprie, nu prin sforțarea ”pădurarului”.

La mulți ani celor ce-și serbează azi ziua de nume, sau aveți în familie un Andrei/o Andreea! Sfântul Apostol Andrei să vă ocrotească și să vă călăuzească pe drumul vieții!

Irina

1 comment:

  1. Buna Irina! Sunt Maria de la urbnstyle.ro Uite mi-am adus aminte ca ai zis acum mai multi ani(2015) ca ai vrea si tu sa participi in viitor la Secret Santa. Vroiam sa iti spun ca se organizeaza pe 16 decembrie un secret Santa pentru bloggeri constanteni la The View. Mai multe informatii https://www.cristinajoy.ro/2022/11/esti-blogger-atunci-hai-la-constanta-la-secret-santa-bloggers.html sau https://www.facebook.com/events/453441530307621 . Pup! Poate ne vedem!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...