Wednesday, October 26, 2016

Spray de geamuri - Stanhome - Escapade

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu încep să plac tot mai mult magazinele online. Varianta de a cumpăra ceva dintr-un catalog fie el virtual sau tipărit mi se pare mai atractivă decât să mă pierd printr-un supermarket... Aşa am ajuns să cumpăr produse de la firma Escapade. Nu pot să dau detalii despre ei, gen cine sunt şi ce vor, ştiu doar că-s produse de import distribuite de această companie, că e tot un sistem MLM gen Avon, Oriflame, Forever Living Products şi că aproape orice am luat de la ei până acum m-a mulţumit din multe puncte de vedere. Au produse de curăţenie, cosmetice, lenjerie intimă etc. 

Iniţial, catalogul Escapade era sursa mea de a achiziţiona dresuri colorate, pentru că, cine mă ştie, ştie şi că eu, de cum începe toamna şi se încheie primăvara, port dresuri de toate culorile şi asta nu de acum, ci de ani de zile. La Escapade am găsit însă şi dresuri ultra-rezistente, de diferite grosimi, mulţi potriviţi a fi purtaţi şi iarna.

Treptat am trecut pe testat şi produsele pentru curăţenie şi cosmeticele, iar acum despre un spray de geamuri vreau să scriu.


Prietena mea P., cea de la care iau aceste produse, îmi tot spunea cât de bun e acest spray, că face şi drege, dar nu mi-am bătut capul să-l încerc, deşi era mereu la preţ de ofertă la 20 de lei (în vechiul catalog, acum văd că e la 40 de lei, dar îşi merită banii).

În momentul în care l-am luat eram la apartamentul unde am stat pe iarnă. Era deja primăvară, bătuseră multe ploi ferestrele, pe acolo nu prea mai dăduse nimeni până să mă mut eu, după ce m-am mutat, fiind şi iarnă, dar şi mai mult plecată, nu mi-am pus problema că poate ar trebui să spăl ferestrele. Într-un final am făcut-o, pentru că urma să plec şi vroiam să las totul frumos şi curat. Cu ocazia asta am testat şi spray-ul de geamuri de la Escapade.

Ritualul meu de spălat geamuri consta de obicei în: spălat o tură cu apă şi Domestos pentru a igieniza ca un cleaner-freak ce sunt, apoi dat cu o soluţie specială de geamuri vreo 2 ture, ca să iasă crystal-clear geamul ferestrei. Complicat, ştiu, dar de ce să fac lucrurile uşor? În fine, revin la spray-ul de care vă spuneam mai sus. P. mi-a tot zis că e suficient să dai o dată cu spray-ul, ştergi şi gata. Ceea ce e şi adevărat. Am dat o dată cu spray, am venit cu cârpa peste şi pam-pam, rezultatul îl vedeţi şi voi.


Ce pot să mai spun despre el e că ţine mult, are amoniac în compoziţie, deci curăţă orice dâră sau pată mai dificilă şi, ta-daaaaaaa, e anti-aburire şi anti-dâre de la apa de ploaie...

Nu ştiu exact cum îl puteţi achiziţiona, doar dacă aveţi local pe cineva care e distribuitor Escapade, sau cred că poate fi luat şi online cum ar fi de aici.

Am să mai scriu şi despre alte produse testate de la ei. Spre exemplu, în vindecarea piciorului când m-am accidentat, am folosit şi încă folosesc o cremă pentru refacerea epidermei şi una pentru echimoze şi accidentări pe bază de camfor şi arnică.

Sunt curioasă dacă a mai încercat cineva aceste produse, aştept părerile voastre în comentarii.

Cu drag,

Irina de la mare

14 comments:

  1. Si eu sunt fan produsele lor, cel putin cel de toaleta si cel de cuptor sunt suuuuuper. Cel de parchet si faianta la fel ca cele din comert, am sa mi comand si de asta de geamuri:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si cel de cuptor e foarte bun, e tot pe baza de amoniac. eu am scos fata la niste gratare de la 1800 toamna imbibate de arsura si grasime... Mai am solutia aceea de bucatarie Degreaser, pe care nu am folosit-o inca, Multi surface, idem nefolosit, Blue drop-ul de care sunt multumita si am auzit ca e foarte bun si cel de pete, dar si cel contra calcarului. Cica si parfumurile sunt deosebite... we will see!

      Delete
  2. Nu am mai auzit de el pana acum. multumim!

    ReplyDelete
  3. Sa ne zici si de dresuri :):):) nu am auzit de ei pana acum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate o sa scriu. Au si de copii :P.

      Delete
    2. Clar tre sa imi caut pe cineva care face escapade :))

      Delete
    3. O sa ma interesez daca au catalogul actual online si te anunt. Pentru ca produsele oricum vin prin curierat rapid, cred ca se poate comanda si de la distanta si sa-ti fie livrate personal acasa. Asta in cazul in care nu gasesti in Bucuresti o persoana distribuitor Escapade.

      Delete
    4. Uite, Ligia, catalogul online din sezonul acesta:

      http://www.escapade.world/Interfaces/MYO/WebFiles/Download.aspx?fileID=47

      Delete
  4. nu am auzit de ei. Eu inca spal cu apa si un strop de detergent de vase si apoi o carpa ce are urme de otet.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Unde pot da comanda pentru aceste produse?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Va puteti face cont aici fara nici o problema: http://escapade.world/Interfaces/PartnerRegister/Default.aspx

      La numar sponsor, puteti trece numarul meu 165197

      Apoi puteti face comanda direct de pe site, asa fac si eu.

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...