Thursday, July 20, 2017

Jurnal de mulţumire


Doamne, apreciez mult şi îţi mulţumesc ♥:
  • pentru prieteni
  • pentru familie
  • pentru susţinere
  • pentru cărţi
  • pentru oameni frumoşi
  • pentru oportunităţi şi uşi care ţi se deschid singure, când acela e drumul tău!
  • pentru crema vindecătoare de la Pell Amar (chiar aşa îi zice), care mi-a mai alinat durerea de la încheietura mâinii stângi
  • pentru determinare, voinţă şi trecere peste momentele de "renunţ". Uneori îţi dai seama că "renunţ" nu mai e o opţiune pentru tine
  • pentru rudele îndepărtate care încă te caută, m-am revăzut cu un văr de doi din partea mamei, care mereu când revine în România cu familia, mă caută

3 comments:

  1. Frumos! Pe mine nu ma cauta nici verii primari, eu (cu doi copii) daca i-as cauta si vizita mereu, ar fi foarte bine! :)) La un moment dat obosesti sa fii numai tu cel care cauta (si nu vorbesc aici despre situatiile cand unul sau altul sunt plecati in afara).

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...te inteleg, dar sa stii ca si eu-s genul de om care nu prea cauta. Adica acolo unde relatiile exista de la sine, fara mari eforturi, dau si eu semne de viata, unde ele abia mai palpita sau nu exista, nu-s eu genul sa le initiez. Din partea mamei am un singur var primar cu care ma vad rar, desi stam in acelasi oras si multi veri de doi, dar acest var are deschiderea asta de a pastra legaturile, asa e firea lui cred. Verii de doi de la mama sunt imprastiati si prin Cta si prin alte orase.

      Delete