Wednesday, April 3, 2013

Anti-lene day si altele

Hello world! Azi e ziua anti-lene! Sau credeati ca m-am lenevit in asa hal incat sa uit de aceasta zi buclucasa de miercuri, cand imi reamintesc ca trebuie sa ies din amanare si sa duc lucrurile la capat?


Azi, in programul "anti-lene day", am sa mut doi braduti in alte ghivece, continuarea unei activitati incepute ieri cand am mutat alte plante in alte ghivece si sa-mi cos o bluza care s-a destramat pe la cusaturi. Tot din "anti-lene day" au fost si altele azi: am facut un conspect dintr-o carte care imi place, mi-am pus grau la incoltit, mi-am printat un text ce trebuie tradus, am sters praful de pe blog cu noi postari si... ar mai fi de facut multe. Stau uneori si ma intreb daca: e adevarat ca ziua s-a scurtat (desi orele pe ceas sunt tot 24)?, nu ma concentrez eu suficient de bine ca sa am mai putini timp morti si mai multe eficienta in lucru?, sau sunt eu implicata in prea multe activitati, vreau sa fac mult prea multe ?, sau e altceva la mijloc?

Mai are cineva sentimentul acesta? Sper sa deslusesc misterul intr-o buna zi...

Succes azi! Mai e timp sa ducem la bun sfarsit ceea ce ne-am propus sa facem ;).

4 comments:

  1. Nu am stiut ca exista aceasta zi...ma bucur ca ai reusit sa faci atea lucruri cand timpul parca nu ne mai ajunge!Pe bune!

    ReplyDelete
  2. Uitasem de anti-lene day! Am cam neglijat-o si se cunoaste. Multumesc ca mi-ai adus aminte :)
    Spor si tie in tot ce ti-ai propus.

    ReplyDelete
  3. Nicol, cred ca mereu putem strecura in programul personal o fereastra mica, ca sa facem ceea ce ne-am dori foarte mult.

    ReplyDelete
  4. Iuliana, multumesc! Promit sa nu mai ratez nici o zi de miercuri anti-lene :p.

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...