Wednesday, December 5, 2012

Decembrie - luna rasfatului

De pe pagina Fly Lady (de unde ma inspir si eu) am aflat ca luna decembrie este luna rasfatului. Desi la capitolul asta nu stau extraordinar de bine, am in plan luna aceasta cateva lucruri specifice. Asa ca:

Ce voi face sigur:
  • vreau sa-mi repar o fusta care are fermoarul prins in husa si care mai trebuie spalata si calcata (e o fusta mai pretentioasa din lana cu o broderie fistichie, fusta pe care n-am purtat-o pana acum) si pe care vreau s-o port de ziua mea;
  • vreau sa ma tund (nu m-am mai tuns din...iulie - rusinica, dar eu sunt genul care-mi prind parul intr-o coada si gata...);
  • vreau sa ma vopsesc cu o vopsea naturala (henna) luata de pe internet in speranta sa-mi mai regenerez un pic parul (trece printr-o perioada mai putin fericita - s-a rarit, se ingrasa repede, s-a subtiat firul, etc.);
Ce sper sa fac, desi nu stiu cat de sigur e ca le voi face:
  • visez la o manichiura facuta la salon;
  • mi-as dori sa fiu mai riguroasa privind rutina de curatare a fetei - musai sa fie si dimineata si seara (seara o cam sar, mai ales daca imi este foarte somn);
  • sa folosesc mai des crema de maini (pe aceasta o folosesc des pentru ca am pus-o pe etajera in baie si dupa ce ma spal pe maini ma dau si cu putina crema) si crema de corp (aceasta e folosita mult prea rar, pentru ca nu am pielea uscata si nu simt ca ar fi nevoie).
Voi ce aveti in plan luna aceasta? Ce ati vrea sau sperati sa faceti in afara de pregatirea pentru ziua de Craciun la capitolul ingrijire personala?

4 comments:

  1. cred ca mi-ar place sa merg la manichiura :)

    ReplyDelete
  2. Si mie. E mai ieftin acasa, dar parca nu ridica morlalul la fel de mult ca cea facuta la salon :)).

    Eu merg doar cand e vreo ocazie speciala, cum ar fi vreo nunta, dar am zis ca ziua mea e o ocazie buna.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Maria, nu mai gasesc comentariul tau :(. Vroiam sa-ti spun ca sunt obligati prin lege sa fie totul igienic la saloanele astea. Depinde de preferinte, nici eu nu prea ma dau cu lac de unghii, iar la salon am mers doar inainte de un eveniment major (nunta, botez, etc.).

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...