Tuesday, February 11, 2014

Marțea grădinăritului


Acum mai bine de o săptămână, când încă eram înconjurați în Constanța de munți de zăpadă, pe terasa mea și-a făcut apariția un măcăleandru (cel din poza de mai sus). O pasăre pe care o știam doar după numele englezesc (robin) și de care știam că face niște oușoare turcoaz.




Mi-am adus aminte apoi una din dorințele mele de a-mi face pe terasă o căsuță pentru păsări sau o hrănitoare pentru ele. M-aș bucura să fiu vizitată în vară de aceste mici vietăți. Am adunat câteva idei cu ajutorul Pintertest-ului pe care voi începe să le pun în practică odată cu instalarea primăverii.

Prezint câteva idei mai jos:








Ce părere aveți?

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...