Thursday, February 4, 2016

Rutina mea de păr actuală

M-am gândit să scriu aici pe blog despre rutina mea de păr actuală, pentru că este perfecţionată în timp şi cu rezultate notabile. 


Rutina mea de păr conţine un număr mai amplu de produse şi-s mulţumită de rezultate, pentru că îmi creşte foarte uşor părul când îl ajut un pic şi reuşesc să-l păstrez moale şi sănătos având grijă de el. 

Ce voi scrie mai jos pare complicat şi cu bătăi de cap, dar nu e aşa, totul dureaza 2-3 minute la baie.

Pasul 1. Şamponul

La baza acestei rutine e şamponul pe care-l folosesc de puţin timp, dupa ce am încheiat experienţa asta cu Bioderma Node. Este vorba de Săpunul Moale de la Hofigal, un produs pe care îl ador pur şi simplu. Îmi lasă părul aproximativ ca mult-iubitul-meu-Garnier-Doux despre care am scris pe blog, miroase foarte fain a ceai concentrat şi pare foarte inofensiv ca şi compoziţie.

Despre produsul numit "săpun moale" de la Hofigal:
  • Produsul fiind un săpun moale, poate fi folosit atât pentru spălatul capului, cât şi pentru corp.
  • Neavând încărcătură bacteriană, produsul poate fi utilizat la spălarea rănilor cât şi a celor mai sensibile zone ale pielii. Este indicat pentru toate tipurile de piele.
  • Folosit timp îndelungat (peste 6 luni) în combinaţie cu CHELSTOP, conduce la repigmentarea părului la culoarea iniţială.
  • Utilizarea săpunului premergător folosirii loţiunii CHELSTOP, nu numai că este benefică, dar creşte activitatea de eliminare a mătreţii, combate căderea părului şi creează un confort deosebit.  
Info de aici.

Pasul 2. Masca de păr

Săptămânal folosesc prin rotaţie o mască nutritivă de păr marca Auchan pentru păr uscat şi cârlionţat cu karite şi ulei de jojoba şi masca de tratament 1 minut Long Repair de la Nivea cu ulei de babassu şi keratină lichidă. Aceasta din urma, deşi îmi lasă părul foarte fin, îl "ajută" să se îmbâcsească foarte repede.

Într-o vreme foloseam ulei eco de nucă de cocos ca mască înainte de baie, dar e oarecum complicat, trebuie să stai cu el câteva ore înainte de baie.


Pasul 3. Serul pentru vârfuri

După fiecare spălat folosesc un ser de vârfuri de la Avon care e bunicel, mai ales că părul meu e decolorat la vârfuri şi cu produsul aceasta, plus măştile de păr am reuşit să evit uscarea lui. Lui îi spune Moroccan Argan Oil - Leave in treatment pentru toate tipurile de păr. Acesta se foloseşte pe părul ud, înaintea lui am folosit două sticluţe din un alt tip de ser tot de la Avon care se folosea pe părul uscat. Îmi plăcea mai mult acela.

Pasul 4. Protecţie termo

Dacă folosesc uscătorul de păr sau peria rotativă (fără de care sunt ca şi moartă mai nou), folosesc un spray de protecţie termică de la Syoss (Heat Protect, protecţie până la 220 grade Celsius).

Bonus 1. Soluţie anti-cădere

De puţină vreme am început să folosesc produsul complementar săpunului moale de la Hofigal şi anume Chelstop, sunt curioasă ce rezultate voi avea.

Ce este Chelstop? Loţiune pentru îngrijirea părului. Opreşte căderea părului şi regenerează.

Încă nu am o părere clară despre el, vreau să-l mai folosesc o vreme.

Bonus 2. Aspasia capsule

Am reînceput să iau şi Aspasia, că e bun şi pentru piele şi pentru păr şi pentru unghii. De ce îmi place acest produs? Pentru că, pe lângă faptul că dă rezultate, iei o capsulă pe zi şi atât. Mi se pare suficient de simplu pentru mine. Beneficii:

"Aspasia este un supliment alimentar care favorizeaza regenerarea parului, întarirea unghiilor si mentinerea unui aspect sanatos al pielii, prin actiunea data de compozitia sa complexa."


Conţinut:

"Vitamina C 60 mg (75 %)
Acid pantotenic 6 mg (100%)
Vitamina B6 2 mg (143%)
Vitamina B2 1,6 mg (114%)
Vitamina B1 1,4 mg (127%)
Vitamina A 800 μg RE** (100%)
Biotina 150 μg (300%)
Zinc 7,5 mg (75%)
Extract de Equisetum arvense 50 mg
Extract de Urzica herb. 20 mg
PABA 20 mg
L-metionina 10 mg"

Informaţii de aici.

Aşa arată părul meu acum şi vreau să-l las să crească foarte lung. Cu ajutorul fetei la care mă tund acum, am reuşit să-i dau o formă care să mă avantajeze, să pună în evidenţă şi tendinţa lui de a se ondula şi de a sta foarte ok şi când îl aranjez cu peria rotativă.


Sper să găsiţi ceva de folos în acest articol şi poate să încercaţi şi voi ceva dintre produsele prezentate mai sus.

Succes!

10 comments:

  1. foarte frumos! si parul, si zambetul tau din poza! si articolul! :) multumim!

    ReplyDelete
  2. Aspasia folosesc si eu. E foarte buna si pentru par si pentru unghii. O sa incerc si eu sapunul moale de la Hofigal. E o firma in care am mare incredere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu am incredere in firma Hofigal. Mai folosesc niste produse de la ei, voi scrie in curand despre ele pe blog. Weekend placut, Iuliana!

      Delete
  3. Multumesc.
    Imi place culoarea parului tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imbratisari, Lili!

      E aproape naturala culoarea, pe la varfuri l-am decolorat un pic.

      Delete
  4. Eu folosesc de vreo 5 ani Chelstop si sunt foarte multumita. L-am luat prima data dupa ce l-am nascut pe Matei pentru ca incepuse sa-mi cada foarte tare parul. Si l-am folosit dupa fiecare nastere, iar efectele se vad! Acum nu-l mai folosesc decat de vreo 2 ori pe an, fac cate o cura de 5-6 spalari consecutive, cel putin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci e bun... atunci am sa-l folosesc si eu pe mai departe cu incredere!

      Delete
  5. eu nu folosesc multe produse, doar sampon (contra matretii) si ulei de cocos.
    Dar al tau e atat de frumos! Si zambetul e nemaipomenit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am sa reduc si eu treptat produsele folosite, poate gasesc unul minune pentru toate problemele :).

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...