Wednesday, January 2, 2019

2018 în imagini

IANUARIE

...ianuarie a început cu ce îmi place mie cel mai mult: planificarea anului ce vine... apoi cu zăpadă. La noi iernile sunt blânde, dar ca să nu uităm cum e cu zăpadă, îi mai dă câte un val o dată în iarnă :p ...



FEBRUARIE

...o viroză urâtă, nu mă mai simţisem demult aşa rău...


  MARTIE

...din bucătărie...


 APRILIE

...o călătorie memorabilă - Istanbul...


 MAI

...vizitez pentru prima dată Microrezervaţia din parcul Tăbăcăriei...vis...


...o lună grea pentru mine... simţeam că-mi explodează capul de atâta stres... o vreme am mers pe malul mării după muncă... terapie cu albastru şi mare...



IUNIE

...instantaneu din locul meu de suflet - mănăstirea Techirghiol... din iunie până în septembrie am intrat la relanti, vara funcţionez la cote minime...


IULIE

...iulie ploios...


 AUGUST

...august torid...leneveală...


...o altă călătorie de suflet - Yailata - Bulgaria...


SEPTEMBRIE

...luna în care îmi revin la viaţă... mai multe instantanee...



...flori de toamnă, preferatele mele...



  ... faleza din Constanţa...


  ... faleza din Constanţa...


OCTOMBRIE

...un dar de la sister...


...întorc gestul şi o scot la o plimbare şi o "ghiţată" cum zicea ea când eram mică la îngheţată...


...plaja Modern...


 ...Choco Kebap...


... din parcarea fostului Maritimo, actualul Vivo...


 NOIEMBRIE

...iar în locul meu de suflet... Techirghiol, pe faleză...


...cărţi folositoare, practice...


 DECEMBRIE

...luna serialelor... Seifield...


...e iarnă, dar la noi plouă... găsesc pe un copac acest set de culori care îmi place mult, e o paletă des întâlnită în lucrările mele...


La mulţi ani!


No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...